ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه بین‌المللی در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود‌ (17 شهریور 92)

دانشگاه بین‌المللی در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود‌ (17 شهریور 92)

رئیس دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر گفت: دانشگاه بین‌المللی در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود.


بهرام عباس‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان مشگین‌شهر نزدیک به مرز جمهوری آذربایجان می‌باشد و ما با توجه به این امر و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که این شهرستان دارای آن است به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم در جذب دانشجوی خارجی نیز اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم.

وی عنوان کرد: مکاتباتی که با صادقی شجاع معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد کشور داشتیم خوشبختانه مجوز این واحد به شرط پذیرش دانشجوی غیر بورسیه و خارجی به دانشگاه آزاد شهرستان مشگین‌شهر داده شد و ما به زودی این واحد را در مشگین‌شهر ایجاد می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر یادآور شد: بعد از این ما می‌توانیم رشته‌های مورد نیاز دانشجویان را برای این دانشگاه و واحد بین‌الملل اخذ کنیم.

عباس‌زاده در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: تعدادی از اساتید دانشگاه آزاد شهرستان مشگین‌شهر دارای مدرک زبان بین‌المللی هستند و ما در روند تدریس دانشجویان از اساتید سایر مناطق نیز استفاده خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: اساتید دانشگاه آزاد شهرستان مشگین‌شهر، اساتید دانشگاه آزاد، شهرستان مشگین‌شهر، دانشگاه بین‌المللی در مشگین‌شهر، دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image