ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تقویت ارتباط واحد علوم و تحقیقات با کنسرسیوم نفت (17 شهریور 92)

تقویت ارتباط واحد علوم و تحقیقات با کنسرسیوم نفت (17 شهریور 92)

مدیر دفتر ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور گفت: واحد علوم و تحقیقات با ارائه پروپوزال‌ها سعی دارد ارتباط خود را با کنسرسیوم نفت افزایش دهد.


بهرامی مدیر دفتر ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت برای رفع نیازهای کشور گفت: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کنسرسیوم نفت را در اولویت خود قرار داده است و سعی دارد با شرکت‌های نفتی ارتباط مناسبی داشته باشد.

وی افزود: واحد علوم و تحقیقات عضو کنسرسیوم صنعت نفت است و تلاش می‌کنیم که پروژه‌هایی را در این زمینه جذب کنیم.

بهرامی با اشاره به فعالیت‌های محققان واحد علوم و تحقیقات در زمینه تقویت ارتباط با صنایع نفتی، گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا پروپوزال‌هایی در رابطه با کنسرسیوم نفت داشته باشیم تا پس از تائید قراردادهایی را با صنایع منعقد کنیم.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اضافه کرد: همچنین در بیشتر پروژه‌های پیشنهادی حوزه نفت اعلام عضویت کردیم تا ارتباط قوی‌تری در این حوزه با صنایع داشته باشیم.

کلمات کلیدی: واحد علوم و تحقیقات، کنسرسیوم نفت، دفتر ارتباط با صنعت، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، پروژه های صنعتی

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image