ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی بحران کاهش نرخ ثبت‌نام در دانشگاه‌های آمریکا (17 شهریور 92)

بحران کاهش نرخ ثبت‌نام در دانشگاه‌های آمریکا (17 شهریور 92)

آمار جدید اداره آمار ایالات متحده نشان می‌دهد که تعداد دانشجویان در دانشگاه‌های این کشور طی سال تحصیلی گذشته میلادی، حدود 500 هزار نفر کاهش یافته است.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این افت چشمگیر در میزان ثبت‌نام‌ها شامل دانشجویان 25 سال به بالا می‌شود و طی آن نسبت به پائیز سال 2012 میلادی، 419 هزار مورد کاهش در ثبت‌نام‌های دانشگاهی این کشور اتفاق افتاده است. در این سرشماری دانشجویان کمتر از 25 سال در نظر گرفته نشده‌اند.


به دنبال کاهش شمار دانشجویان در آمریکا، شهریه‌های دانشگاهی نیز افزایش می‌یابد. تا پیش از این کاهش،‌ حد فاصل سال‌های 2006 الی 2011 میلادی، آمار ثبت‌نام دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شاهد رشد 3.2 میلیون نفری بوده اما این روند در حال تغییر است.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز، تنها گروهی که شامل این روند افت شمار ثبت‌نام‌کنندگان در دانشگاه‌های آمریکا نشده‌اند، دانشجویان بومی آمریکای لاتین بوده‌اند که شمار آنها بین سال‌های 2011 تا 2012 میلادی حدود 447 هزار نفر افزایش یافته است.


این مطالعه همچنین نشان داد که در سال 2012 میلادی در آمریکا، 19.9 میلیون دانشجو در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل بوده‌اند که 5.8 میلیون نفر از آنها در دوره‌های دو ساله، 10.3 میلیون نفر در دوره‌های تحصیلی چهار ساله و 3.8 میلیون نفر نیز در دوره‌های ارشد مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی: کاهش نرخ ثبت‌نام در دانشگاهها، دانشگاه‌های آمریکا، شمار دانشجویان در آمریکا، دانشگاههای آمریکا، وضعیت تحصیل در دانشگاههای آمریکا، شهریه دانشگاههای آمریکا

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image