ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 20 هزار دانشجوی پیام‌نور در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند (16 شهریور 92)

20 هزار دانشجوی پیام‌نور در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند (16 شهریور 92)

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با ورودی‌های جدید تعداد 20 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.


رضا یوسفوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس د یاسوج با تبریک بازگشایی کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امسال کلاس‌های درس ما به جای اول مهر در 16 شهریور بازگشایی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد دانشجویان این استان در دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و گفت: 20 هزار دانشجوی پیام‌نور در این استان تحصیل می‌کنند که پیش‌بینی ما این است در سال جاری 4 هزار دانشجوی دیگر به آن‌ها اضافه شود.

وی فضای فیزیکی لازم برای تحصیل این تعداد دانشجو در استان را آماده دانست و گفت: در همه واحدهای ما آمادگی پذیرش دانشجو وجود دارد و فضاهای آموزشی به غیر از چند واحد تازه تاسیس همه جوابگوی این تعداد دانشجو هستند.

یوسفوند افزایش فضای فیزیکی این دانشگاه از هزار متر مربع به 20 هزار متر مربع را دستاورد بزرگی برای دانشگاه پیام‌نور دانست و افزود: این افزایش 20 برابری نشان دهنده عزم دانشگاه در راستای خدمت گسترده به جوانان در اقصی نقاط میهن اسلامی به خصوص مناطق محروم است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقداماتی که مازاد بر تعهد دانشگاه است را بحث خوابگاه معرفی کرد و گفت: هر چند دانشگاه پیام‌نور نسبت به این موضوع متعهد نیست اما ما برای رفاه حال دانشجویان به خصوص دانشجویان دختر خوابگاه آماده کرده‌ایم و با کم کردن برخی از سرفصل‌ها در زمینه غذا و تغذیه روزانه آن‌ها هم اقدام کرده‌ایم.

پروسه جذب هیئت علمی از دیگر بخش‌های این گفت‌وگو بود که یوسفوند از فراخوان برای جذب این افراد گفت و افزود: ما نیز به مانند سایر مراکز پیام‌نور کشور اقدام کرده و فراخوان داده‌ایم که تاکنون پنج عضو را جذب کرده‌ و این روند تا تکمیل تعداد مورد نیاز دانشگاه ادامه خواهد داشت.

کلمات کلیدی: دانشجوی پیام‌نور، دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد دانشجویان پیام نور

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image