ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مدیریت 4 طرح کلان کشوری در دانشگاه علم و صنعت (15 شهریور 92)

مدیریت 4 طرح کلان کشوری در دانشگاه علم و صنعت (15 شهریور 92)

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: این دانشگاه، چهار طرح کلان را به صورت محوری مدیریت می‌کند و در ۲ طرح نیز به صورت دانشگاه همکار، فعال است.


محمدسعید جبل عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به روند مناسب پیشرفت طرح‌های کلان ملی دانشگاه علم و صنعت، گفت: ساختار لازم برای اجرای طرح‌های کلان ملی در دانشگاه علم و صنعت شکل گرفته است و اجرای این طرح‌ها با مدیریت پژوهشگاه‌ها در دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی افزود: در آخرین جلسه شورای عتف نیز گزارش پیشرفت طرح‌های کلان دانشگاه علم و صنعت را ارائه کردیم، در حال حاضر ارتباط نزدیکی با بهره‌برداران داریم و نسبت به روند پیشرفت طرح‌های کلان در آینده خوشبین هستیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: امسال بودجه‌ای نیز برای اجرای طرح‌های کلان در نظر گرفته شد که برای مرحله اولیه طرح‌ها مورد توجه است و با توجه به اختصاص ردیف بودجه برای طرح‌های کلان به تامین بودجه برای اجرای طرح‌ها خوشبین هستیم.

جبل عاملی گفت: اجرای طرح‌های کلان به صورت مرحله‌ای پیش می‌رود و ویژگی مهم این طرح‌ها نیز نظارت بهره‌برداران بر طرح‌ها و رضایت آن‌ها است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت 4 طرح کلان را به صورت محوری مدیریت می‌کند و در 2 طرح نیز به صورت دانشگاه همکار فعال است که روند اجرای طرح‌ها نیز با سرعت خوبی پیش می‌رود.

کلمات کلیدی: طرح کلان کشوری، دانشگاه علم و صنعت، اخبار جدید دانشگاه علم و صنعت، پروژه های دانشگاه علم و صنعت، اجرای طرح‌های کلان

آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image