ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی میزان و نحوه بازپرداخت وام خرید کالا به دانشجویان علوم پزشکی (15 شهریور 92)

میزان و نحوه بازپرداخت وام خرید کالا به دانشجویان علوم پزشکی (15 شهریور 92)

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای وام‌های خرید کالای 600 و 250 هزار تومانی به دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این وام‌ها به دانشجویانی داده می‌شود که از فروشگاه اینترنتی این صندوق تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی مورد نیاز خود را خریداری کنند.



بهزاد تدین در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: فروشگاه اینترنتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت قادر به تامین کلیه نیازهای دانشجویان علوم پزشکی در زمینه تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی اعم از گوشی، فشار سنج و ... است.


وی ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانیhttp://eshop.srd.ir کلیه وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.


مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ادامه داد: صندوق رفاه به دانشجویانی که وسایل مورد نیاز خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنند، وام کالا در نظر گرفته است که این وام برای مقاطع phd و رزیدنتی 600 هزار تومان و برای دیگر مقاطع 250 هزار تومان است.


وی در خصوص نحوه باز پرداخت وام تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی، اظهارکرد: دانشجویان می‌توانند این وام‌ها را در 48 قسط پس از پایان تحصیل پرداخت کنند.

کلمات کلیدی: میزان وام خرید کالا، نحوه بازپرداخت وام خرید کالا، وام خرید کالای دانشجویان علوم پزشکی، دانشجویان علوم پزشکی، وام دانشجویی، وام، وام دانشجویان علوم پزشکی

آمار بازدید: 637 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image