ارتباط مستقیم با 30743 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی غرفه لباس ویژه ورودی های جدید در دانشگاه تهران (13 شهریور 92)

راه اندازی غرفه لباس ویژه ورودی های جدید در دانشگاه تهران (13 شهریور 92)

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران از برپایی غرفه لباس در نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: دانشجویان جدیدالورود می توانند لباس مورد نیاز خود را از این غرفه تهیه کنند.


دکترجعفر گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وقتی دانشجویان جدید الورود به دانشگاه معرفی می شوند جشن آیین جدیدالوردها به مدت چهار روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در هفته دوم سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران (هفته اول مهرماه) نمایشگاهی از توانمندی های فرهنگی دانشگاه تهران در باشگاه دانشجویان به مدت دو هفته برگزار می شود.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران افزود: تمام بخش های فرهنگی دانشگاهی در کنار تشکل‌های دانشجویی همه در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، تشکل‌های دانشجویی با معرفی تشکل‌های خود عضوگیری کرده و از مشارکت دانشجویان در طول ترم استفاده می کنند.

وی درباره نمایشگاه لباس دانشجویی هم گفت: دانشگاه تهران قرار نیست به صورت مستقل نمایشگاه لباس برگزار کند برای همین لباس مورد نیاز دانشجویان در یکی از غرفه‌های نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی به دانشجویان ارایه می شود و آنها می توانند پوشاک مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

به گزارش مهر، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران پیش از این از برگزاری نمایشگاه دائمی برای عرضه لباس دانشگاهیان خبر داده بود که قرار بود در این نمایشگاه لباس اساتید، کارمندان و دانشجویان با قیمت مناسب تری نسبت به مراکز خارج از نمایشگاه عرضه شود.

کلمات کلیدی: غرفه لباس ویژه ورودی های جدید، دانشگاه تهران، ورودی های جدید در دانشگاه تهران، نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی دانشگاه تهران، دانشجویان جدیدالورود، سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران

آمار بازدید: 609 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image