ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آغاز توزیع کارت عابربانک صادرات دانشجویان دانشگاه پیام‌نور (13 شهریور 92)

آغاز توزیع کارت عابربانک صادرات دانشجویان دانشگاه پیام‌نور (13 شهریور 92)

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: مراحل توزیع کارت عابربانک صادرات دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه از استان تهران آغاز شده و تا پایان شهریورماه در اختیار دانشجویان پیام نور سراسر کشور قرار می‌گیرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ابراهیم پور در مراسم نمادین رونمایی کارت اعتباری صادرات دانشجویان، با اعلام این خبر افزود: کارت‌های هر استان به تفکیک برای آنها ارسال و توسط دانشگاه مربوطه توزیع می‌شود، بنابراین دانشجویان باید پس از دریافت کارت‌های عابربانک جهت فعال کردن آن به نزدیک‌ترین شعبه بانک صادرات مراجعه کنند.


وی افزود: دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در سراسر کشور با ارائه تسهیلات جدید امکان پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان را فراهم کرده و با استفاده از این تسهیلات دانشجویان می‌توانند با کارت‌هایی که از سوی دانشگاه به نام کلیه دانشجویان پیام نور صادر شده و به دانشجویان اهدا می‌شود، شهریه خود را از طریق سامانه‌های پرداخت الکترونیکی نظیر خودپرداز، درگاه اینترنتی، تلفن بانک و دستگاه کارتخوان( POS ) پرداخت کنند.


معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در پایان، گفت: صدور کارت‌های اعتباری برای پرداخت شهریه دانشجویان ضمن اینکه از حجم بالای دانشجویانی که به بانک صادرات مراجعه می‌کنند می‌کاهد، تسهیلات لازم را برای دانشجویان در اسرع وقت فراهم می‌کند، همچنین هدیه‌های 100 و 200 و 500 هزار ریالی از طریق این کارت‌ها به ترتیب به دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه تعلق می‌گیرد.

کلمات کلیدی: توزیع کارت عابربانک صادرات، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه پیام‌نور، کارت عابربانک صادرات، دانشجویان پیام نور، پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه پیام نور، شهریه دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image