ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمادگی دانشگاه خوارزمی برای اجرای سرفصل‌های جدید درسی (12شهریور 92)

آمادگی دانشگاه خوارزمی برای اجرای سرفصل‌های جدید درسی (12شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از آمادگی دانشگاه برای اجرای ابلاغیه جدید وزارت علوم مبنی بر ارائه سرفصل‌های جدید درسی خبر داد.




حکیمه دبیران در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بازنگری سرفصل‌های درسی، تصریح کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه نه تنها به صورت کتبی برای تغییر سرفصل‌ها به وزارت علوم مکاتبه کردند، بلکه با حضور در جلسات برنامه‌ریزی وزارت علوم، پیشنهادات خود را ارائه دادند.



وی افزود: اساتید دانشگاه می‌توانند بر اساس صلاحدید خود سرفصل چند واحد درسی را جابه‌جا دهند که در نهایت نظرات آنان پس از بررسی شورای آموزش تحصیلات تکمیلی و شورای دانشگاه تصویب و به دانشگاه ابلاغ می‌شود.



معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سرفصل‌های درسی از سوی وزارت علوم ، اظهارکرد: وزیر علوم باید خالصانه و با هدف ارتقای آموزش عالی کشور تلاش کند.



وی با اشاره به اهمیت حفظ موقعیت علمی دانشگاه، گفت: حفظ موقعیت علمی دانشگاه و ارزش دادن به علم و جایگاه آن یکی از وظایف مهم است که این امر تنها از طریق تامین رفاه دانشجو و استاد تامین می‌شود.



دبیران افزود: ایجاد ارتباط بین‌المللی دانشگاه‌ها امر بسیار مهمی است که وزارت علوم باید به آن توجه کند، چرا که بسیاری از مسائل علمی از این طریق کسب می‌شود، بر این اساس باید به این مسئله توجه جدی شود.



معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: باید برای ایجاد صلح و صفا که هم اکنون نیز در جامعه حاکم است، تلاش شود، چرا که در سایه صلح و صفا، علم بهتر می‌تواند پیشرفت کند.


کلمات کلیدی: دانشگاه خوارزمی، اخبار جدید دانشگاه خوارزمی، سرفصل‌های جدید درسی، تغییرات ایجاد شده در سرفصل‌های درسی

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image