ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی وضعیت قرمز در دانشگاه‌های لهستان با کاهش شمار دانشجویان (12شهریور 92)

وضعیت قرمز در دانشگاه‌های لهستان با کاهش شمار دانشجویان (12شهریور 92)

بنابر آمارهای منتشر شده از سوی وزارت علوم و آموزش عالی لهستان، از مجموع 95 موسسه آموزش عالی تحت نظارت این وزارتخانه، 38 موسسه آموزش عالی با کاهش شمار دانشجو روبرو هستند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق آمارهای وزارت علوم و آموزش عالی لهستان، همچنین مشخص شد درآمدهای حاصل از دریافت شهریه در دانشگاه‌های این کشور از سال 2011 میلادی تاکنون 32.2 میلیون یورو کاهش یافته است.



سال گذشته نیز یک مطالعه رسمی در حوزه آموزش عالی لهستان با عنوان «سونامی جمعیتی» به موسسات آموزش عالی خصوصی در این کشور در این خصوص هشدار داده بود، چرا که موسسات آموزش عالی خصوصی در لهستان سه برابر بیشتر از موسسات آموزشی دولتی با مشکلات بزرگتر مواجه هستند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتیز نیوز، بر پایه‌این مطالعه، به دنبال تغییرات جمعیتی، لهستان تا سال 2020 میلادی با کاهش 800 هزار نفری دانشجو در مقایسه با 1.9 میلیون دانشجویی که در سال 2012 میلادی ثبت‌نام کرده‌اند، مواجه خواهد شد.

کلمات کلیدی: وضعیت قرمز در دانشگاه‌های لهستان، دانشگاههای لهستان، کاهش شمار دانشجویان، وزارت علوم و آموزش عالی لهستان، کاهش شمار دانشجو، تحصیل در لهستان، ادامه تحصیل در دانشگاههای لهستان

آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image