ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه شهرکرد در دوره تحصیلات تکمیلی (11 شهریور 92)

آغاز پذیرش دانشجو در پردیس دانشگاه شهرکرد در دوره تحصیلات تکمیلی (11 شهریور 92)

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: پردیس دانشگاه شهرکرد به عنوان اولین پردیس دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در مقاطع تحصیلات تکمیلی از طریق مصاحبه یا آزمون دانشجو می‌پذیرد.




اسماعیل اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: پردیس دانشگاه شهرکرد به پشتوانه‌ بیش از 30 سال سابقه موثر این دانشگاه در آموزش و پژوهش و در راستای سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور در تربیت نیروی انسانی متخصص در این راستا ورود یافته است.



به گفته وی، این دانشگاه بر اساس مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در چارچوب برنامه‌های توسعه کشور و نیز سند چشم‌انداز 1404 جمهوری اسلامی در خصوص گسترش زمینه دسترسی به فرصت‌های ارتقا آموزشی و پژوهشی و همچنین مشارکت در استقرار جامعه دانش‌بنیان و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر‌ایرانی از طریق مصاحبه یا آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.



وی خاطرنشان کرد: پردیس دانشگاه شهرکرد به عنوان اولین پردیس دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در گروه‌های علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و تربیت بدنی دانشجو می‌پذیرد.



شایان ذکر است، متقاضیان برای اطلاع از شرایط و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت دانشگاه شهرکرد به نشانی www.sku.ac.ir مراجعه کنند.


کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، پردیس دانشگاه شهرکرد، دوره تحصیلات تکمیلی، اولین پردیس دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، مصاحبه یا آزمون، پذیرش دانشجو از طریق مصاحبه یا آزمون، دانشگاه شهرکرد، مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دکتری تخصصی، گروه‌های علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، تربیت بدنی

آمار بازدید: 637 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image