ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد فیروزکوه در مسابقات فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد (10 شهریور 92)

فیروزکوه در مسابقات فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد (10 شهریور 92)

فیروزکوه با پایان رقابت‏های فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، در این دوره از مسابقات قهرمان شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز تیم فوتسال اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه توانست در میان بهت و حیرت همگان، ضمن راه‏یابی به مسابقات کشوری، جام قهرمانی مسابقات فوتسال منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی را بالای سر ببرد.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و با حضور 12 تیم از واحدهای دانشگاهی منطقه هشت کشور برگزار شد، چهار تیم رباط کریم، دماوند، رودهن و فیروزکوه به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در مسابقه فینال در یک ماراتن نفس‏گیر و جذاب، این تیم فیروزکوه بود که با افتخار و اقتدار تمام توانست تیم دماوند را چهار بر سه شکست دهد و یک بار دیگر جام قهرمانی تصاحب کند.

در این تیم، مظاهر اسفندیار، احسان کمندی، علی بنار، غلامرضا مرحمتی، مهدی فتح‏آبادی، امیر غلام‏ابری، مهدی آهنگر، یحیی عرب‏جوادی، مرتضی ابراهیم‏زاده، علی پورعرب، غلامرضا دماوندی، امین کلیچ با مربی‏گری علی کلیچ، مربی توانمند و نام آشنای ورزش فوتسال و سرپرستی مهدی اسفندیار حضور داشتند.

علی کلیچ، مربی توانمند تیم فوتسال دانشگاه طی مصاحبه‏ای اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: ما این جام قهرمانی را به همه دانشگاهیان هدیه می‏کنیم و اگر نبود حمایت‏های همه‏جانبه هیئت رئیسه دانشگاه، امکان نداشت ما به این مقام ارزشمند دست یابیم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در آینده‏ای نزدیک در مسابقات کشوری نیز درخشش دوباره این تیم تیتر اول اخبار ورزشی خبرگزاری فارس شود.

کلمات کلیدی: فیروزکوه، مسابقات فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات فوتسال، مسابقات، فوتسال، دانشگاه آزاد اسلامی، تیم فوتسال اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

آمار بازدید: 379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image