ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آغاز فعالیت مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان (10 شهریور 92)

آغاز فعالیت مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان (10 شهریور 92)

مشاور امور جوانان و نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هدف حمایت از مخترعان و پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، مرکز رشد در این واحد دانشگاهی فعال شده است.


سید محسن کالوندی امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: مخترعان و پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد که طرح‌های نو، خلاقانه و مبتکرانه داشته و از نعمت کارگاه و آزمایشگاه و همچنین حمایت‌های مالی بی‌بهره‌ هستند می‌توانند از این مرکز نهایت استفاده را ببرند.

مشاور امور جوانان و نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نخبگان و پژوهشگران مستعد فراوانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مشغول به تحصیل هستند، افزود: این دانشگاه عزم جدی را برای حمایت از مخترعان استان به ویژه دانشگاهیان شهرستان زاهدان شروع کرده است.

کالوندی در زمینه مرکز رشد این دانشگاه نیز اذعان داشت: این مرکز چند روز گذشته به طور رسمی کار خود را آغاز کرده و اکنون امکانات حداقلی مورد نیاز برای یک پژوهشگر را داراست، به تدریج نیز قرار است خدمات و امکانات قابل ارائه در آن گسترش ‌یابد.

وی در ادامه ضمن اشاره به موفقیت‌های مرکز رشد دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان، آغاز فعالیت آن را مربوط به چند سال گذشته عنوان کرد و ابراز داشت: در این مراکز اساتید و نخبگانی نیز هستند تا پژوهشگران را راهنمایی و مشاوره رایگان بدهند.

کلمات کلیدی: مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، مرکز رشد، دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، امور جوانان و نخبگان استاندار سیستان و بلوچستان، حمایت از مخترعان و پژوهشگران و محققان، دانشگاه آزاد زاهدان، پژوهش

آمار بازدید: 415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image