ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکلات احداث مترو برای دانشگاه خوارزمی (9 شهریور 92)

مشکلات احداث مترو برای دانشگاه خوارزمی (9 شهریور 92)

رئیس دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: احداث مترو ورودی دانشگاه را نازیبا کرده است و شرکت مترو هم هنوز به تعهد خود در قبال ساخت سر در دانشگاه عمل نکرده است .دکتر زهرا بیگم حجازی در گفتگو با مهر با اشاره به مشکلاتی که احداث مترو برای دانشگاه خوارزمی در حصارک کرج ایجاد کرده است، گفت: ایجاد طرح ملی مترو چند سالی است که در غالب یک پروژه در حال اجرا است.


وی افزود: قرار بود این مترو مقابل دانشگاه و و بر روی ریل زمینی و نه به صورت تونل ایجاد شود که ما نسبت به این مساله اعتراض کردیم که از مقابل دانشگاهی که 8 هزار دانشجوی دختر دارد درست نیست که مترو بر روی زمین احداث شود و این برای دانشگاه مشکل ایجاد می کند.

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: اعتراض دانشگاه خوارزمی بی نتیجه ماند و مسئولان مترو اعلام کردند با ایجاد مترو به شکل روی زمین 10 میلیارد صرفه جویی ایجاد می شود درحالی که احداث این مترو عملا بسیاری از کارهای دانشگاه را مختل کرده و به ساختمان ها آسیب می رساند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز تصمیم گرفته شده که مترو در زیرزمین احداث شود افزود: احداث این مترو چشم انداز ورود دانشجو به دانشگاه را خراب کرده است دانشجویی که می خواهد وارد یک دانشگاه شود دوست دارد ورودی دانشگاه اش زیبا باشد اما با این تصمیم شرکت مترو ورودی دانشگاه خوارزمی به تلی از خاک بدل شده است.

حجازی افزود: همین موضوع باعث شده است دانشجویان با نوشتن نامه ناراحتی خود را از این مسئله ابراز کنند.

کلمات کلیدی: مشکلات احداث مترو، دانشگاه خوارزمی، رئیس دانشگاه خوارزمی، اخبار جدید دانشگاه خوارزمی، متروی دانشگاه خوارزمی

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image