ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد افزایش رشته‌های کار‌شناسی ارشد در واحد آیت الله آملی (9 شهریور 92)

افزایش رشته‌های کار‌شناسی ارشد در واحد آیت الله آملی (9 شهریور 92)

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.


سید احمد شهیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه 7 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی دارای 80 رشته دانشگاهی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و ارشد است.

وی با اعلام اینکه ‌با مصوبه شورای گسترش آموزش عالی رشته جدید در این دانشگاه ایجاد شده است، افزود: رشته فیزیک حالت جامد در مقطع کار‌شناسی ارشد در این واحد دایر می‌شود.

شهیدی اظهار داشت: با افزوده شدن این رشته جدید تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی به 25 رشته افزایش می‌یابد.

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه فرآیند تصویب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: رویکرد جدید این دانشگاه بر کیفی سازی در ارتقا و افزایش رشته‌ها تاکید دارد.

شهیدی خاطرنشان کرد: واحد آیت‌الله آملی از جنبه‌های مختلف کمی و کیفی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی مورد توجه قرار گرفته است

کلمات کلیدی: افزایش رشته‌های کار‌شناسی ارشد، واحد آیت الله آملی، ارشد، رشته های ارشد، واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، رشته‌های کارشناسی ارشد، ارشد 92، ارشد 93

آمار بازدید: 2643 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
الهامشيدا لعام پنج شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴

سلام،ازطريق كنكورسراسري...واحدبين الملل رو انتخاب كنيد.بايدكنكورسراسري ارشدشركت كنيد،مراحلي داره تاپذيرفته شيد

فرشته شوقی يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

زمان نام نویسی بدون ازمون کارشناسی ارشد حقوق این واحد کی اعلام میشه؟ایا هم زمان با نام نویسی دانشگاهای ازاد این واحد شروع به نام نویسی میکنه؟

مریم پنج شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۲

یک سال است تو سایت ها میگردم تا زمان ثبت نام ارشد دانشگاه پردیس ثبت نام کنم موفق نمیشم همیشه به اخبار برگزاری آزمونها رسیدم من نمیدونم کی و چطوری زمان ثبت نام ومراحلش را رویت کنم و از چه طریقی ؟ هیچوقت نتونستم وارد سایت شوم ! ! ! ! ! !