ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان آغاز کلاس‌های سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی بهبهان (8 شهریور 92)

زمان آغاز کلاس‌های سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی بهبهان (8 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به زمان انتخاب واحد ترم جدید از 17 شهریورماه، از ورود حدود 500 دانشجوی جدید در مهرماه و پذیرش دانشجو در هشت رشته جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از مهرماه خبر داد.




دکتر جلال البادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارداشت: امسال برای نخستین دوره در رشته‌های شیمی محیط ‌زیست، زیست‌شناسی عمومی و منابع طبیعی در گرایش صنایع چوب در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش می‌شود.



وی افزود: همچنین با اخذ مجوز رشته‌های مهندسی محیط‍‌ زیست در دو گرایش آلودگی محیط‌ زیست و ارزیابی و آمایش زمین، صنایع چوب، آبخیزداری و مرتع‌داری در مقطع کارشناسی ارشد، پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه آغاز می‌شود.



معاون آموزشی دانشگاه‌ صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1500 دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: با آغاز ترم جدید 500 نفر به جمعیت دانشجویی دانشگاه افزوده خواهد شد.



البادی با اشاره به تقویم آموزشی نیمسال جدید دانشگاه، تصریح کرد: زمان انتخاب واحد نیمسال مهرماه به ترتیب 17، 18 و 19 شهریورماه برای ورودی های 89 و قبل از آن، 90 و 91 تعیین شده است، همچنین ثبت‌نام ورودی‌های 92 پس از اعلام نتایج انجام می‌شود.



وی افزود: آغاز کلاس‌های نیمسال جدید از 23 شهریور ماه، حذف و اضافه ششم تا هشتم مهرماه، آغاز امتحانات کتبی از اواسط دی‌ ماه و امتحانات عملی دو هفته قبل از امتحانات نهایی خواهد بود.

کلمات کلیدی: زمان آغاز کلاس‌های سال تحصیلی جدید، دانشگاه صنعتی بهبهان، سال تحصیلی جدید، اخبار سال تحصیلی جدید، دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان

آمار بازدید: 766 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image