ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیبت رئیس دانشگاه علامه در جمع روسا و بازار داغ پرسش خبرنگاران درباره استعفا (7 شهریور 92)

غیبت رئیس دانشگاه علامه در جمع روسا و بازار داغ پرسش خبرنگاران درباره استعفا (7 شهریور 92)

غیبت رئیس دانشگاه علامه در جمع روسای دانشگاههای کشور، واکنش مدیران وزارت علوم و روسای دانشگاه ها به سوالات خبرنگاران درباره استعفایشان و چند اتفاق دیگر، از مهمترین حاشیه های امروز نخستین همایش روسای دانشگاههای کشور در دولت یازدهم بود.


به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش روسای دانشگاههای کشور در دولت یازدهم صبح امروز در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در شهریار با حضور جعفر توفیقی - سرپرست وزارت علوم برگزار شد. این همایش حاشیه هایی به همراه داشت که در ادامه به آن اشاره می شود.

* در این همایش، روسای دانشگاههای دولتی و تحت پوشش وزارت علوم حضور داشتند اما صدرالدین شریعتی - رئیس دانشگاه علامه طباطبایی که این روزها خبرهای بسیاری درباره ادامه فعالیت وی مطرح شده است، در این مراسم غیبت داشت و عدم حضورش کاملاً معنادار بود.

* سیدمحمود مدرس هاشمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان امروز در جمع روسای دانشگاههای کشور حضور یافته بود.

* مدیرکل دفتر وزارتی، مدیرکل روابط عمومی و معاون اداری مالی وزارت علوم که در هفته جاری از سوی توفیقی در وزارت علوم، حکم انتصاب دریافت کرده اند در این همایش حضور داشتند.

* با آنکه رسانه های متعددی برای پوشش این برنامه، از ساعات اولیه صبح در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران واقع در شهریار حضور یافته بودند اما تنها 30 دقیقه از این همایش رسانه ای بود.

* نخستین مقام مسئولی که در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالاتشان پاسخ داد، جعفر توفیقی - سرپرست وزارت علوم بود و برخی از معاونها به علت دلخوریهایی که از بعضی رسانه ها داشتند در جمع خبرنگاران حاضر نشده و علت عدم مصاحبه را دلخوری از رسانه ها عنوان می کردند.

* عمده ترین سوالی که خبرنگاران از مسئولان حاضر در همایش می پرسیدند، ابقا یا استعفایشان در سمت فعلی بود و اکثر مسئولان هم با تاکید بر اینکه سرباز نظام هستند، با لبخند استعفایشان را تکذیب می کردند.

کلمات کلیدی: رئیس دانشگاه علامه، روسای دانشگاههای کشور، مدیران وزارت علوم و روسای دانشگاه ها، استعفای روسای دانشگاهها، همایش روسای دانشگاههای کشور

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image