ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته امشب پایان می‌یابد (7 شهریور 92)

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته امشب پایان می‌یابد (7 شهریور 92)

مشاور عالی سازمان سنجش از پایان انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 92 تا پایان ساعت 24 امروز - هفت شهریور ماه خبر داد.




حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان حاضر در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 که آزمون آنان در صبح و بعد از ظهر 24 مردادماه برگزار شده است در ساعت 24 امروز پنج شنبه هفت شهریورماه پایان می‌پذیرد.



وی تاکید کرد: به کلیه شرکت کنندگان در آزمون مذکور که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته تحصیلی و اطلاعیه سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



توکلی با اشاره به اطلاعیه سازمان در خصوص ظرفیت‌های جدید علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه راهنما اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org پس از انتخاب کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود از کد رشته محل‌های مذکور حداکثر تا ساعت 24 امروز هفت شهریور ماه نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام کنند.



مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ آن دسته از داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند و تمایل به انتخاب کد رشته محل‌های جدید دارند و یا تمایل به اصلاح کد رشته‌ محل‌های قبلی خود دارند نیز می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 امروز هفت شهریور ماه به سایت سازمان مراجعه و نسبت به ویرایش کد رشته‌ محل‌های قبلی اقدام کنند.



وی اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز تعداد 169 هزار و 838 داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند.


کلمات کلیدی: انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، مهلت پایانی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 92، انتخاب رشته، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته سال 92، www.sanjesh.org

آمار بازدید: 500 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image