ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تخصیص بودجه دانشگاه ها تا مردادماه و اعمال افزایش 25 درصدی حقوق اساتید (7 شهریور 92)

تخصیص بودجه دانشگاه ها تا مردادماه و اعمال افزایش 25 درصدی حقوق اساتید (7 شهریور 92)

معاون سابق اداری مالی وزارت علوم درباره وضعیت بودجه دانشگاه ها گفت: تخصیص بودجه دانشگاه ها تا مردادماه انجام شده است و با توجه به تخصیص های انجام شده وضعیت بودجه خوب است.


علی اکبر متکان در حاشیه همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشکده ها و مراکز آموزش عالی که در دانشگاه الزهرا(س) در پاسخ به پرسش مهر در خصوص آخرین وضعیت بودجه دانشگاهها یادآور شد: بودجه امسال بهتر بود و تخصیص بودجه تا مردادماه انجام شده است. سال گذشته با وجود تحریم ها 20 درصد به بودجه دانشگاه ها اضافه شده بود اما امسال هم با توجه به تخصیص هایی که تا مردادماه انجام شده وضعیت بودجه خوب است و مشکلی نبوده است.

وی درباره اعمال افزایش حقوق 25 درصدی اساتید دانشگاه هم گفت: این دستور از طرف دولت بوده و برای تمام دانشگاه ها اجرا شده است.

متکان همچنین در این همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشکده ها و مراکز آموزش عالی که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: در روابط درون سازمانی و بیرون سازمانی ارتباطات IT خوب تفهیم نشده است .

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش عالی نتوانسته ایم IT را به خوبی در مراکز آموزش عالی به‌کار گیریم افزود: باید مدیران به این درک برسند که سرمایه گذاری در IT بازگشت سرمایه دارد و باید این بازگشت سرمایه به مدیران تفهیم شود.

معاون سابق اداری مالی وزارت علوم افزود: نداشتن نیروی متخصص در حوزه IT مهمترین مشکل در زمینه IT است کسی با ضوابط و حقوقی که برای این بخش درنظر می گیرند، جذب این بخش نمی شود. برای ایجاد تحول در حوزه IT باید یک تجدیدنظر در ضوابط و قوانین و حقوق های پرداختی این بخش صورت گیرد.

متکان اضافه کرد: ما هنوز نتوانسته ایم یک پایگاه داده در دانشگاه ها ایجاد کنیم . امیدوارم تا حوزه IT در کشور رشد داشته و با رشد آن تحول اداری ایجاد شده و بهره وری لازم در حوزه آموزش عالی کشور خواهیم داشت.

کلمات کلیدی: حقوق اساتید، حقوق اساتید دانشگاهها، میزان حقوق اساتید، افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاهها، تخصیص بودجه دانشگاهها، افزایش 25 درصدی حقوق اساتید

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image