ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی راه‌اندازی آزمایشگاه‌های نانو با تجهیزات بومی در کشور (6 شهریور 92)

راه‌اندازی آزمایشگاه‌های نانو با تجهیزات بومی در کشور (6 شهریور 92)

مدیر باشگاه نانو گفت: ستاد توسعه نانو فناوری از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی نانو با تجهیزات ساخت ایران حمایت می‌کند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فائقه اسلامی‌پور مدیر باشگاه نانو در مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد علوم و فناوری نانو با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و ترویجی ستاد توسعه فناوری نانو در این حوزه، گفت: باشگاه نانو در راستای اهداف ستاد توسعه فناوری نانو در قالب تولید محتوای آموزشی، حمایت از سمینارهای آموزشی و برگزاری المپیاد‌های دانش‌آموزی به فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در حوزه نانو می‌پردازد.

وی افزود: تاکنون 7 آزمایشگاه دانش‌آموزی نیز در 7 استان کشور در زمینه نانو راه‌اندازی شده است و به طور کلی ستاد توسعه فناوری نانو از راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها با تجهیزات ساخت ایران حمایت می‌کند به طوری که یک سوم اعتبار ساخت از سوی ستاد نانو پرداخت می‌شود.

اسلامی‌پور ادامه داد: باشگاه نانو تاکنون 1301 سمینار نیز در این حوزه برگزار کرده که 106 هزار نفر در این سمینار‌ها آموزش دیدند.

مدیر باشگاه نانو اضافه کرد: در المپیاد دانش‌آموزی نانو 171 نهاد از 31 استان شرکت کردند که در المپیاد اول 1200 نفر شرکت کرده بودند ولی در المپیاد چهارم بیش از 20 هزار نفر حضور یافتند.

وی با اعلام پنج استان برتر در حوزه نانو گفت: استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر و سمنان به عنوان 5 استان برتر انتخاب شدند که در نظر داریم دبیرخانه‌ اطلاع‌رسانی المپیاد را هر ساله به یکی از این استان‌ها واگذار کنیم.

کلمات کلیدی: راه‌اندازی آزمایشگاه‌های نانو، تجهیزات بومی نانو، باشگاه نانو، ستاد توسعه نانو فناوری، آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی نانو، اختتامیه چهارمین المپیاد علوم و فناوری نانو، نانو

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image