ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نتایج آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی امروز اعلام می‌شود (4 شهریور 92)

نتایج آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی امروز اعلام می‌شود (4 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران: از اعلام نتایج آزمون کتبی بورد تخصصی دندانپزشکی تا ساعت ۱۴ امروز خبر داد و گفت: ‌آزمون شفاهی نیز فردا برگزار می‌شود.




به گزارش خبرنگار سرویس«دانشگاهی» ایسنا، محمدرضا منصوری در مراسم برگزاری آزمون بورد رشته‌های تخصصی دندانپزشکی که صبح امروز در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد با بیان اینکه چهار سال است که آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود اظهار کرد: در این چهار سال نتایج آزمون مورد اعتراض کسی نبوده و گزارش تقلب در این آزمون وجود نداشته است که این خود نشان دهنده برگزاری آزمون در امنیت کامل است.



وی تاکید کرد: فرصت اعتراضات به آزمون بورد تخصصی تا ساعت 14 امروز است و داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون می توانند ساعت 19 امشب،‌از نتایج آزمون با خبر شوند و آزمون شفاهی نیز فردا برگزار می شود.



منصوری افزود: 10 نمره پژوهش در آزمون شفاهی در نظر گرفته شده است که به دستیارانی که در طول تحصیل مقاله منتشر کرده‌اند و همچنین دانشکده‌های دندان‌پزشکی کمک زیادی خواهد کرد.



وی در خصوص جذب اعضای هیات علمی اظهار کرد: سالی یکبار فراخوان جذب اعلام می‌شود و از سال گذشته نیز طبق فراخوان امسال تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی ثبت نام کردند و کارهای مقدماتی از قبیل وضعیت تحصیل و سن انجام شده است و پرونده‌ این افراد تشکیل شده و در هیئت جذب مطرح شده است.



وی با اشاره به اینکه تاکنون 150 پرونده از متقاضیان جذب هیات علمی تشکیل شده است گفت: معاونت آموزشی باید در خصوص جذب این افراد تصمیم گیری کند.


کلمات کلیدی: آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی، آزمون بورد تخصصی، دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزمون کتبی بورد تخصصی دندانپزشکی، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 630 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image