ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش مشارکت واحد علوم و تحقیقات در 17 طرح تحقیقاتی نفت و گاز (4 شهریور 92)

مشارکت واحد علوم و تحقیقات در 17 طرح تحقیقاتی نفت و گاز (4 شهریور 92)

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در 17 طرح تحقیقاتی نفت و گاز با کنسرسیوم مشترک پژوهشگاه صنعت نفت دانشگاه آزاد مشارکت می‌کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، جلسه مشترک کنسرسیوم نفت ‌بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه صنعت نفت به میزبانی و مسئولیت واحد علوم و تحقیقات با حضور معاونان پژوهش و فناوری واحدهای همکار، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و رؤسای برخی از پژوهشکده‌های تابعه و مدیر کل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد برگزار شد.

براساس این گزارش، منصور بیات معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات، گفت: جلسه مشترک کنسرسیوم پایین دستی صنعت نفت بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه صنعت نفت به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور معاونان پژوهش و فناوری و یک نفر از اساتید متخصص از واحدهای همکار در صنعت پایین‌دستی همچون واحدهای مرودشت، خوراسگان، نجف‌آباد، شهر مجلسی، شاهرود، تهران مرکزی، تبریز، دزفول و اراک برگزار شد.

وی از مشارکت واحد علوم و تحقیقات در 17 طرح کلان کنسرسیوم مشترک پژوهشگاه نفت خبر داد و گفت: جزئیات اجرایی این طرح کلان در دو محور اصلی پایین‌دستی «توسعه فناوری‌های ارتقاء کیفیت نفت و گاز» و «بومی‌سازی ساخت مواد، قطعات و تجهیزات استراتژیک تأسیسات نفتی» مطرح شده و واحد علوم و تحقیقات با توجه به توانمندی‌های بالای علمی خود در تمام این طرح‌ها مشارکت می‌کند.

بیات ادامه داد: واحد علوم و تحقیقات با بهره مندی از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی تخصصی و قابلیت‌های اعضاء هیئت علمی خود، در چهار طرح با عناوین «استفاده از امواج فراصوت برای ارتقاء ترکیبات سنگین نفتی» ، «استفاده از تکنولوژی پلاسما» ، «طراحی و ساخت قطعات پلیمری مورد مصرف در صنایع نفت» و طراحی و ساخت پکیج‌های فیلترهای ائتلافی و تصفیه پساب‌های نفتی» به عنوان سرگروه فعالیت می‌کند.

شایان ذکر است؛ هدف از اجرای این کنسرسیوم که در 2 بخش بالادستی و پایین دستی صنعت نفت انجام می‌شود، تدوین دانش فنی و اجرای پروژه‌های مورد نیاز شرکت‌های تابعه وزارت نفت با استفاده از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که واحد علوم و تحقیقات با استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجهیزات و تجربه کافی در انجام پروژه‌های تحقیقاتی موثری در اجرای این طرح‌ها دارد.

کلمات کلیدی: واحد علوم و تحقیقات، اخبار جدید واحد علوم و تحقیقات، طرح تحقیقاتی نفت و گاز، کنسرسیوم مشترک پژوهشگاه صنعت نفت دانشگاه آزاد، کنسرسیوم مشترک، پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image