ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ساختمان دانشکده پرستاری ابهر افتتاح شد (4 شهریور 92)

ساختمان دانشکده پرستاری ابهر افتتاح شد (4 شهریور 92)

به مناسبت هفته دولت ساختمان دانشکده پرستاری ابهر بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، پروژه دانشکده پرستاری ابهر پیش از ظهر امروز با حضور استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم با اشاره به روند احداث این پروژه اظهار داشت: این پروژه با 4 هزار و 200 متر مربع زیربنا و در 6 طبقه احداث شده است.

نورالدین رفیعی افزود: برای احداث این پروژه مبلغ 3 میلیارد تومان هزینه شده و ظرفیت این دانشکده 200 نفر است.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

فرماندار شهرستان ابهر به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

رفیعی حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و ارتقای فرهنگی و نظام اداری در این زمینه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری موثر دانست.

وی افزود: ایجاد اشتغال و حفظ شرایط اشتغال در کشور نیز در راستای تحقق این شعارها صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: توجه به کار و سرمایه ایرانی افزایش میزان و کیفیت تولیدات ملی، افزایش اشتغال و افزایش رفاه عمومی را به دنبال دارد.

کلمات کلیدی: ساختمان دانشکده پرستاری ابهر، دانشکده پرستاری ابهر، پرستاری، پروژه دانشکده پرستاری ابهر

آمار بازدید: 1582 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مرتضی کاوندی پنج شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

سلام وخسته نباشید به شما همکاران گرامی کاوندی هستم و مدت زیادی ایست بیکار هستم بنابر مشکلات فراوان نیاز مبرم به کارو اشتغال می باشم و در هر سمتی باعث افتخاره انجام وظیفه نمایم خواهشا دستورات لازم را مبذول فرمایید .مدرک تحصیلی فوق دیپلم کامپیوتر می باشم و شماره تماس 09194667591