ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خبرهای جدید از دانشگاه بوعلی سینا (4 شهریور 92)

خبرهای جدید از دانشگاه بوعلی سینا (4 شهریور 92)

رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: امیدواریم دولت یازدهم با کمک مجلس، مشکلات مربوط به تأمین بودجه دانشگاه‌ را رفع کند، در غیر این صورت برای مهرماه با مشکلات جدی مواجه می شویم.




محمد علی زلفی‌گل در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا، ضمن بیان این مطلب افزود: دانشگاه سال گذشته در تمام مسائل مربوط به دانشگاه از جمله تجهیز آزمایشگاه، مسائل علمی و پژوهشی و ساخت و ساز با کسری شدید بودجه مواجه بود.



زلفی‌گل با اشاره به کسری بودجه دانشگاه، تأکید کرد: سال گذشته تنها 70 درصد از بودجه تصویبی دولت به دانشگاه تخصیص داده شد.



وی از ایجاد 6 رشته جدید در دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه از مهرماه امسال آماده پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شش رشته می‌باشد.



وی افزود: دانشگاه در رشته‌های مهندسی شهرسازی، مهندسی صنایع غذایی، مدیریت در دانشکده‌ رزن در گرایش های صنعتی، مدیریت و بازرگانی در مقطع کارشناسی و همچنین در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بو‌علی‌سینا دانشجو می‌پذیرد.



زلفی‌گل با اشاره به ارتقاء مرتبه اعضاء هیأت علمی دانشگاه در چند سال اخیر، اظهارکرد: حدود 400 عضو هیأت علمی تمام وقت در دانشگاه بوعلی‌سینا فعالیت دارند و تمام دانشجویان دکتری دانشگاه که بیش از 750 نفر هستند، در مقطع کارشناسی مشغول به تدریس می‌باشند.



رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: در حال حاضر 30 درصد از دانشجویان دانشگاه بو‌علی‌سینا در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند.



وی با بیان اینکه پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی از سال 86 تاکنون 50 درصد افزایش یافته است، اظهارکرد: برای ارتقاء وضعیت کلی مقاطع تحصیلات تکمیلی برنامه‌هایی را اندیشیده‌ایم که امیدواریم تا چند سال آینده، این درصد را افزایش دهیم.



زلفی گل با اشاره به چهار دانشکده تازه تأسیس دانشگاه، تصریح کرد: به علت فعالیت این دانشکده‌های تازه تأسیس، نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه بوعلی‌سینا یک به 30 است که امیدواریم این نسبت در آینده کاهش یابد.



وی با بیان اینکه دانشجویان خوابگاهی با مشکلی مواجه نیستند، تصریح کرد: سال‌های گذشته دانشجویان با مشکلاتی روبرو بودند، اما در حال حاضر به علت احداث چند خوابگاه جدید، دانشگاه با مشکل خوابگاه مواجه نیست.



رییس دانشگاه با بیان اینکه اعضاء هیأت علمی دانشگاه، ارتباط بالایی با دانشگاه های کشورهای خارجی دارند، افزود: ارتقاء ارتباطات بین‌المللی، جزو اهداف دانشگاه است.



وی با اشاره به آیین‌نامه تعاملات ملی و بین‌المللی دانشگاه، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه با تعداد زیادی از دانشگاه های کشورهای همسایه ارتباط دارد و روابط بین‌المللی دانشگاه، بسیار بالا است.

کلمات کلیدی: دانشگاه بوعلی سینا، اخبار جدید دانشگاه بوعلی سینا، ارشد و دکتری دانشگاه بوعلی سینا، پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image