ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آخرین وضعیت انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران (4 شهریور 92)

آخرین وضعیت انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران (4 شهریور 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت آخرین وضعیت انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران را تشریح کرد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهرام عین اللهی در حاشیه آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران، اظهار کرد:‌ از دیوان عدالت اداری نامه جدیدی به دست ما نرسیده است و نامه‌ای که در ابتدا از طرف دیوان عدالت اداری به وزارت بهداشت رسید، در خصوص مباحث مالی بود.


وی ادامه داد: پس از دریافت نامه دیوان عدالت اداری، تمام امور مالی مربوط به دانشگاه ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌گیرد.


معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در جلسه شورای انقلاب فرهنگی که یک ماه پیش تشکیل شد، انتزاع و ادغام از اختیارات وزارت‌ علوم و بهداشت شناخته شد، تصریح کرد: در آن جلسه با اشاره به این نکته انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران قانونی تشخیص داده شد، چرا که هم‌اکنون در وزارت علوم نیز ادغام دو دانشگاه عباسپور و شهید بهشتی مطرح است.


وی خاطرنشان کرد: شکایت شخصی نیز که در دیوان عدالت اداری مطرح شده بود، همچنان مطرح است و در این خصوص هیات عمومی دیوان عدالت اداری باید نظر بدهد.


عین‌اللهی تاکید کرد:‌ اینکه آیا هیات عمومی می‌تواند به مصوبات شورای انقلاب فرهنگی وارد شود، بحثی حقوقی است که معاونت حقوقی وزارت بهداشت و همچنین حقوق‌دانان قوه‌قضاییه در این خصوص فعال هستند و تصمیم نهایی را اعلام می‌کنند.


کلمات کلیدی: انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران، اخبار جدید انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image