ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آزمایشگاه کنترل کیفی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسعه می‌یابد (3 شهریور 92)

آزمایشگاه کنترل کیفی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توسعه می‌یابد (3 شهریور 92)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در راستای نظارت بر مواد خوراکی وارده به کشور آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان نیز توسعه خواهد یافت و آزمایشگاه‌های جدیدی نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، محمد شکاری در این رابطه اظهار داشت: امنیت مواد غذایی یکی از مباحث بسیار مهم حوزه سلامت است که باید مورد توجه قرار گیرد و بررسی وضعیت بهداشتی کارخانه تولید و بسته‌بندی مواد غذایی آشامیدنی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است که توسط کارشناسان اداره نظارت بر تولید مواد غذایی معاونت غذا و دارو در دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به رویکرد معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در چرخه مواد خوراکی افزود: تولید و عرضه مواد غذایی سالم از مباحث مهمی است که در جامعه مطرح می‌شود و با توجه به اینکه هرمزگان دارای کارخانه‌های تولید مواد پروتئینی و آشامیدنی است، نظارت بر تولید مواد غذایی با حساسیت بیشتری صورت می‌پذیرد.

شکاری یادآور شد: بیش از 70 درصد مواد خوراکی و اولیه کارخانه‌های مواد خوراکی از مبادی هرمزگان وارد کشور می‌شود و این مسئله موجب نظارت بیشتری در این حوزه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بر مواد خوراکی وارده به کشور آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز توسعه خواهد یافت و آزمایشگاه‌های جدیدی نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

کلمات کلیدی: آزمایشگاه کنترل کیفی، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، علوم پزشکی، آزمایشگاههای علوم پزشکی، توسعه آزمایشگاهها

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image