ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برگزاری جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران علیرغم بلاتکلیفی دانشگاه ایران (3 شهریور 92)

برگزاری جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران علیرغم بلاتکلیفی دانشگاه ایران (3 شهریور 92)

دومین جشن یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، 25 شهریور مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر بهادری - رئیس دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت برگزاری جشن یکپارچه دانش آموختگان گفت: سال گذشته این جشن در فضای آرام‌تری برگزار شد در حالی که هنوز تکلیف دو دانشگاه تهران و ایران هنوز مشخص نیست تمام سعی ما باید بر این باشد که این مراسم را فارغ از این مسائل و به بهترین شکل برگزار کنیم.


وی با تاکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای بهتر این جشن ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات سال گذشته همکاران، این مراسم بهتر از سال گذشته برگزار شده و یکبار دیگر سربلندی دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای جامعه به تصویر بکشیم.


رییس دفتر ارتباط با دانش آموختگان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور احتمالی مسئولین کشوری در جشن همچون سال گذشته گفت: آمادگی همکاران اجرایی این مراسم باید به گونه ای باشد که در صورت حضور حتمی مسئولین کشوری ترتیب و نظم این مراسم مختل نشده و میهمانان از تمام برنامه های مراسم استفاده کافی ببرند.


دکتر بهادری در ادامه با تاکید بر تقدیر از استادان برگزیده در این مراسم گفت: بهتر است در این جشن معیار انتخاب این استادان برگزیده توسط دانشکده ها تعیین شود و در جشن های بعدی با هماهنگی و همفکری اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، ملاکی مشخص و ثابت برای انتخاب استادان برگزیده معین شود.

کلمات کلیدی: دانش‌آموختگان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، دانش‌آموختگان، دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، دانشگاه ایران، جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image