ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدبیر رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان برای تحصیل بخشی از پذیرفته‌شدگان (1 شهریور 92)

تدبیر رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان برای تحصیل بخشی از پذیرفته‌شدگان (1 شهریور 92)

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به وضعیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خوزستان، گفت: پذیرش دانشجو امسال نسبت به سال گذشته تقریبا بدون تغییر و تا حدودی با روند کاهشی همراه بوده‌ است.




یدالله اقدامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به آغاز مصاحبه صلاحیت عمومی و تخصصی معرفی‌شدگان دو برابر ظرفیت این دانشگاه از فردا شنبه دوم شهریورماه به مدت هشت روز، اظهارکرد: با توجه به رفع‌نشدن مشکل کمبود فضای دانشگاه، پذیرفته‌شدگان نهایی پردیس استان خوزستان دانشگاه فرهنگیان بین مراکز تربیت معلم بهبهان، اندیمشک، دزفول و 2 پردیس خواهران و برادران اهواز توزیع می‌شوند.



وی ظرفیت پذیرش دانشجو برای نیمسال مهرماه در مقاطع کارشناسی ناپیوسته، پیوسته و کاردانی را به‌ ترتیب 860، 817 و 130 نفر عنوان کرد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در سال جاری نسبت به نخستین دوره تقریبأ بدون افزایش و حتی کمی با کاهش همراه بوده‌ است.



وی افزود: این رویکرد با توجه به اعلام نیاز وزارت آموزش‌ و پرورش در زمینه درخواست معلم برای چهار سال آینده بر اساس میزان خروجی معلمان از بدنه آموزش‌ و پرورش استان انجام شده‌ است.



وی با بیان این‌که در مقطع کارشناسی ناپیوسته از مجموع 860 نفر ورودی مهرماه، 380 دانشجوی پسر و 480 دانشجوی دختر در 14 رشته پذیرش می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی پیوسته 817 دانشجو به تفکیک 507 دانشجوی پسر در سه رشته آموزش‌ و پرورش پیش‌دبستانی و دبستانی، ادبیات فارسی و تربیت‌بدنی و 310 دانشجوی دختر در دو رشته آموزش‌ و پرورش پیش‌دبستانی و دبستانی و مشاوره، تحصیل خواهند کرد.



رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان افزود: همچنین در مقطع کاردانی 130 دانشجو شامل 30 دانشجوی پسر و 100 دانشجوی دختر در سه رشته دینی و عربی ابتدایی و امور تربیتی در نیمسال مهرماه در پردیس دانشگاه استان پذیرش می‌شوند.



اقدامی با اشاره به برگزاری مصاحبه این دانشگاه برای معرفی‌شدگان دو برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش از دوم تا 10 شهریورماه، پذیرش نهایی را بر اساس مجموع نمره علمی و مصاحبه عنوان کرد.



وی افزود: مصاحبه شامل سنجش صلاحیت‌ها و توانایی‌های عمومی، شخصیتی و تخصصی فرد برای احراز شغل معلمی است، همچنین با توجه به کمبود فضای آموزشی در دو پردیس خواهران و برادران دانشگاه فرهنگیان استان در اهواز، پذیرفته‌شدگان نهایی بر اساس نزدیکی مسافت محل سکونت بین مراکز تربیت معلم بهبهان( داوطلبان شهرهای خرمشهر، آبادان، شادگان، امیدیه، رامهرمز و نیمه شرقی استان) و اندیمشک و دزفول(سوسنگرد، امیدیه، شوش و دیگر مناطق نیمه غربی استان) و دو پردیس اهواز تقسیم می‌شوند.



رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر مقاطع کاردانی و کارشناسی تمام رشته‌های مورد پذیرش امسال در این مراکز فعال هستند، تصریح کرد: اما در صورت رفع مشکل کمبود فضا در دانشگاه فرهنگیان استان، با توجه به اینکه پذیرش دانشجویان از سوی سازمان سنجش برای پردیس استانی اعلام می‌شود، تمام پذیرفته‌شدگان در 2 پردیس‌ خواهران و برادران اهواز متمرکز خواهند شد.


کلمات کلیدی: دانشگاه فرهنگیان خوزستان، اخبار جدید دانشگاه فرهنگیان خوزستان، دانشگاه فرهنگیان، وضعیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خوزستان، پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 1051 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image