ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اجرای میزان موظفی دانشگاهیان جانباز دانشگاه آزاد از اول مهرماه (28 مرداد 92)

اجرای میزان موظفی دانشگاهیان جانباز دانشگاه آزاد از اول مهرماه (28 مرداد 92)

مدیر کل اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد از اجرایی شدن میزان موظفی دانشگاهیان جانباز در سال تحصیلی جدید خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، حسین نصیرزاده امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش مهر درباره تسهیلات ویژه اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد برای استادان ایثارگر در فرایند جذب هیأت علمی این دانشگاه، گفت: ضمن اینکه تمام استادان دانشگاه آزاد اعم از شاهد و ایثارگر باید از فیلتر فرایند جذب دانشگاه آزاد بگذرند، اما تسهیلات ویژه ای از جمله سرعت در انجام مراحل جذب این عده از استادان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین درباره میزان ساعات کار استادان و کارمندان جانباز دانشگاه آزاد با توجه به میزان جانبازی، اظهار داشت: این شرایط در آیین نامه شاهد و ایثارگر به زودی تدوین و سعی می شود از اول مهرماه اجرایی شود، میزان موظفی جانبازان دانشگاهی طبق مقررات وزارت علوم است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد همچنین از برگزاری همايش مدیران شاهد و ایثارگر این دانشگاه در واحد خوراسگان اصفهان در هفته جاری خبر داد و گفت: برپايي كارگاه هاي آموزشي تخصصي و جلسات توجيهي به منظور تبيين آيين نامه ها و ساختار جديد اداره كل شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد از جمله برنامه های پیش بینی شده در این همایش است.

به گفته نصیرزاده، ساختار جديد اداره كل شاهد و ايثارگر به تازگي در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي شكل گرفته و نيازمند تبيين است و همایش مذکور در توجيه و تبيين اهداف، سياست ها، رويكردها و ماموريت هاي اين اداره كل، اهمیت دارد.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد، همچنین درباره میزان تقاضاهای ارائه شده به اداره کل شاهد و ایثارگر برای انتقال دانشجویان، گفت: تاکنون 8 هزار و 302 نفر متقاضی نقل و انتقال بوده اند که از این تعداد 5 هزار و 580 تقاضا مربوط به جا به جایی و سایر تقاضاها برای تغییر رشته یا موارد دیگر بوده که به تمام درخواستها در صورت حائز شرایط بودن، پاسخ مثبت داده می شود.

وی درباره درخواست نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید، تاکید کرد که زمان دیگری برای بررسی این درخواستها اعلام خواهد شد.

نصیرزاده یادآوری کرد که دانشجویان تا پایان مردادماه می توانند با مراجعه به سامانه اداره کل شاهد و ایثارگر این دانشگاه، نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.

کلمات کلیدی: میزان موظفی دانشگاهیان جانباز دانشگاه آزاد، میزان موظفی، دانشگاهیان جانباز، دانشگاه آزاد، فرایند جذب هیأت علمی، استادان ایثارگر

آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image