ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد عضویت روسای واحدهای دانشگاه آزاد در شورای فرهنگی عمومی شهرها (26 مرداد 92)

عضویت روسای واحدهای دانشگاه آزاد در شورای فرهنگی عمومی شهرها (26 مرداد 92)

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه و از بین بردن دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی وظیفه اصلی معاونت فرهنگی در دانشگاه‌هاست.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، صمد مومن بالله در جمع روسای واحدها و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد منطقه 13، گفت: اولویت دانشگاه بر اساس ابلاغ رییس دانشگاه آزاد، توسعه فرهنگی درکلیه دانشگاه‌هاست.


وی افزود: باتوجه به مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه آزاد، مسئولیت اصلی فرهنگی در دانشگاه‌ها برعهده روسای واحد است وتغییرات مثبت فرهنگی انجام شده در واحدها باید مشهود باشد.


وی با بیان اینکه در شورای انتصابات دانشگاه‌ها، سابقه سبقه فرهنگی افراد بسیار مورد توجه است، اظهارکرد: موارد 29 گانه سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری را باید با مشورت افراد صاحب نظر واهل فن در منطقه موردبحث و بررسی قرار داد و به شیوه‌های مختلف آن را جاری و ساری کرد تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این امر برداشته شود.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه از عضویت روسای واحدها در شورای فرهنگی عمومی شهرها خبر داد و افزود: با اجرای این امر روسای واحدها در تعامل بیشتری با سازمان تبلیغات اسلامی شهر خود قرارمی‌گیرند که امیدواریم برنامه‌هایی با محوریت رییس واحد در آن شهر باشد.

کلمات کلیدی: واحدهای دانشگاه آزاد، شورای فرهنگی عمومی شهرها، دانشگاه آزاد، اخبار جدید دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 229 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image