ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور بوشهر (26 مرداد 92)

گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور بوشهر (26 مرداد 92)

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی در رشته​های گوناگون با توجه به تقاضای گسترده​ و روزافزونی که در استان نسبت به تحصیلات تکمیلی وجود دارد، یکی از برنامه‌های ماست.


اسحاق جلالیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر 12 مرکز وجود دارد که در این مراکز حدود 22 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های خود در این دانشگاه افزود: گسترش تحصیلات تکمیلی در رشته​های گوناگون با توجه به تقاضای گسترده​ و روز افزونی که در استان نسبت به تحصیلات تکمیلی وجود دارد یکی از برنامه‌های ماست.

وی ادامه داد: تأمین منابع علمی مورد نیاز دانشجویان از جمله، تجهیز کتابخانه‌ها و تأمین منابع الکترونیک، تلاش در جهت پویاتر شدن فضای دانشگاه با برگزاری همایش​ها، نشست​ها و سخنرانی‌های علمی را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد.

جلالیان یادآور شد: تأکید بر کارآفرینی به عنوان مکمل اصلی تمام رشته‌های دانشگاهی در سطح استان، ارتقای سطح فعالیت​ها و برنامه‌های فرهنگی درون​دانشگاهی برای دانشجویان، کارمندان و استادان و ارتباط موثر با نهادهای فرهنگی استان یکی از اهدافی که به جد آن را دنبال خواهیم کرد.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان بوشهر برقراری ارتباط پژوهشی با سایر ارگان​ها و بخش​های صنعتی و تولیدی استان از جمله شیلات، گاز، پتروشیمی، کشاورزی و... را مهم دانست.

شایان ذکر است، دکتر اسحاق جلالیان متولد برازجان شهرستان دشتستان عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر و دارای مدرک دکتری در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

چهار سال معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر، معاون مالی و برنامه ریزی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان، چهار سال رئیس دانشگاه پیام نور خورموج از جمله سوابق اجرایی وی است و در سال 1391 نیز به عنوان مدیر نمونه شهرستان دشتی در هفته دولت معرفی شد.

دکتر اسحاق جلالیان روز پنجشنبه گذشته با حضور دکتر نجات نماینده سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور و رئیس امور استان‌ها، روسای مراکز و واحدهای دانشگاه، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر منصوب و از دکتر مهرداد احمدی رئیس سابق دانشگاه تقدیر شد.

کلمات کلیدی: تحصیلات تکمیلی، ارشد، دکتری، دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دانشگاه پیام نور بوشهر، اخبار جدید دانشگاه پیام نور بوشهر، پیام نور

آمار بازدید: 637 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image