ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری قابل تمدید نیست (24 مرداد 92)

مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری قابل تمدید نیست (24 مرداد 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه ساعت ۲۴ امشب مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری به پایان می‌رسد، بر عدم تمدید مهلت انتخاب رشته تأکید کرد.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: نظر به اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92 راس ساعت 24 فردا پنجشنبه 24 مرداد ماه به پایان می‌رسد، لذا به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که در فرصت باقیمانده با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در رابطه با ظرفیت‌های جدید که هم‌اکنون نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار دارد نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان باید به ترتیب اولویت انتخاب رشته‌های خود را در فرم پیش‌نویس درج کنند و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از کد رشته‌محل‌ها حداکثر تا ساعت 24 فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته کرده و در نهایت کد 15 رقمی را به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در پایان تاکید کرد: مهلت انتخاب رشته تمدید نخواهد شد و بدیهی است که پس از ساعت مذکور انتخاب رشته برای داوطلبان میسر نخواهد بود.

کلمات کلیدی: انتخاب رشته آزمون سراسری، انتخاب رشته، آزمون سراسری، انتخاب رشته آزمون سراسری 92، کنکور 92، برنامه زمانی پیش‌بینی شده مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 92

آمار بازدید: 436 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image