ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور کمبود دفترچه انتخاب رشته کنکور 92 در استان مرکزی/دانش آموزان توان شکستن مشکلات غول پیکر کنکور را ندارند (24 مرداد 92)

کمبود دفترچه انتخاب رشته کنکور 92 در استان مرکزی/دانش آموزان توان شکستن مشکلات غول پیکر کنکور را ندارند (24 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مسائل و مشکلات کنکور برای دانش آموزان درس خوان و نخوان همیشه استرس زا بوده و هست اما وقتی تنها چند روز بیشتر از انتخاب رشته کنکور باقی نمانده باشد و دفترچه نیز نایاب شود آن وقت است که واقعا کنکور غول می شود که دانش آموزان توان شکستن اینهمه مشکلات غول پیکر را ندارند.



به گزارش خبرنگار مهر، تنها چند روز تا تمام شدن زمان انتخاب رشته کنکور 92 باقی نمانده است و این در حالیست که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در تمام باجه های پست استان مرکزی نایاب شده است و با کمبود مواجه است.

یکی از پشت کنکوری ها در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان سنجش اعلام کرده که این دفترچه را از روی سایت دانلود کنید اما قیمت آن برای مراجعه به کافی نت ها برای دانلود خیلی زیادتر از دفترچه ای است که پست می فروشد.

وی حجم دانلود و سرعت پایین اینترنت ها را از دلایل مراجعه به پست برای خرید عنوان کرد و اظهارداشت: ما دانش اموزان با مشکلات زیادی روبرو هستیم تا از سد کنکور عبور کنیم اما این کمبود و آواره شدن در خیابانها برای دریافت دفترچه مزید بر علت شده است.


امسال نیمی از سهمیه سال گذشته برای پست ارسال شده است

معاون امور پست اداره کل پست استان مرکزی نیز در در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر کمبود دفترچه راهنماي انتخاب رشته کنکور گفت: امسال نیمی از سهمیه سال گذشته برای پست ارسال شده است.

محمد رضا عباسی با بیان اینکه امسال 6 هزار دفترچه برای استان مرکزی برای توزیع ارسال شده است خاطرنشان کرد: این سهمیه برای کسانی که دسترسی به اینترنت نداشته اند ارسال شده است.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه قیمت دفترچه از سوی پست ارزان تر از دانلود از اینترنت و چاپ ان تمام می شده است تمایل دانش اموزان به خرید آن بیشتر شده است.


احتمال ارسال دوباره دفترچه خیلی کم است

عباسی با بیان اینکه احتمال ارسال دوباره دفترچه خیلی کم است اظهارداشت: قیمت هر دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری که دانش اموزان بخواهند از پست تهیه کنند یک هزار و 60 تومان است اما قیمت این دفترچه در کافی نت ها بسیار بیشتر تمام می شود.

گزارش: سمیه بصیرت


کلمات کلیدی: دفترچه انتخاب رشته کنکور 92، کنکور 92، اخبار کنکور 92، استان مرکزی، کنکور در استان مرکزی، کنکور 92 در استان مرکزی، مشکلات کنکور در استان مرکزی، کنکوری ها

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image