ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز هجدهمين جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی از فردا (23 مرداد 92)

آغاز هجدهمين جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی از فردا (23 مرداد 92)

هجدهمين جشنواره قرآنی دانشجويان، كاركنان و اساتيد دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور از روز پنجشنبه، 24 مردادماه به ميزبانی دانشگاه علوم پزشكی سبزوار برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی اين مسابقات در بخش دانشگاهی در زمستان سال 91 برگزار شد و 14 هزار و 235 نفر از دانشجويان، كاركنان و اساتيد در این دوره شرکت کردند که نسبت به دوره گذشته از رشد 15 درصدی برخوردار بود.


دانشگاه علوم پزشكی ياسوج با ثبت نام 344 نفر در بخش کارکنان و اساتید و دانشگاه علوم پزشکی شيراز با ثبت نام 593 نفر در بخش دانشجویان بيشترين تعداد شركت‌كننده‌ها را در مجموع در بين 53 دانشگاه علوم پزشكی كشور داشتند.

در بخش كتبی بیش از 200 نفر در دو رشته تفسير و ترجمه قرآن كريم در بخش‌های دانشجويان، كاركنان و اساتيد به مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور راه‌يافتند، همچنين در رشته تفسير 1500 و در رشته ترجمه هشت هزار نفر ثبت نام كرده‌اند و در بخش هنری نيز 500 اثر و در بخش پژوهشی نزديك به 400 اثر به دبيرخانه ارسال و داوری شده‌ است.

در مجموع 800 نفر شركت‌كننده جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور در بخش‌های شفاهی، كتبی، پژوهشی، هنری و نشريات قرآنی حضور دارند.

کلمات کلیدی: جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی، هجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی، جشنواره قرآنی، دانشگاه‌های علوم پزشكی، دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور

آمار بازدید: 234 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image