ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی طرح تشویقی ثبت‌نام آنلاین در دانشگاه بحرین (20 مرداد 92)

طرح تشویقی ثبت‌نام آنلاین در دانشگاه بحرین (20 مرداد 92)

دانشگاه بحرین اعلام کرد که از این پس شیوه‌های مرسوم ثبت‌نام در این دانشگاه جای خود را به شیوه‌ ‌ثبت‌نام و پرداخت آنلاین می‌دهند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با راه‌اندازی طرح تشویقی ثبت‌نام آنلاین در دانشگاه بحرین، دولت الکترونیک بحرین اعلام کرد که 20 دانشجوی این کشور که حد فاصل هشتم تا بیست و چهارم ماه اوت برای ثبت‌نام در سال تحصیلی 2014 - 2013 میلادی به صورت آنلاین اقدام کنند با پاداش بازپرداخت شهریه خود روبرو خواهند شد.


«اسامه الجودر»، سرپرست امور پذیرش و ثبت‌نام دانشگاه بحرین در همین رابطه گفت: از زمان راه‌اندازی سیستم پرداخت شهریه آنلاین،‌ فرآیند جدید به طور جدی از ازدحام در ساختمان دانشگاه بحرین جلوگیری کرده است.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیزنیوز،‌ الجودر گفت: طرح مقام‌های دولت الکترونیک مبنی بر عودت شهریه به دانشجویانی که نسبت به پرداخت آنلاین شهریه‌های خود اقدام می‌کنند، ضمن تشویق دانشجویان به پرداخت آنلاین، میزان استفاده از فن‌آوری را از سوی آنها افزایش داده و سبب کاهش فشارهای ناشی از فصل ثبت‌نام بر کارکنان می‌شود.


کلمات کلیدی: شیوه‌ ‌ثبت‌نام و پرداخت آنلاین، شیوه‌ ‌ثبت‌نام و پرداخت آنلاین در دانشگاهها، دانشگاه بحرین، ثبت نام دانشگاه بحرین، ثبت نام آنلاین دانشگاههای بحرین، طرح تشویقی ثبت‌نام آنلاین در دانشگاه بحرین

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image