ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هیاتی در وزارت علوم برای رسیدگی به آیین‌نامه دانشگاه‌ها تشکیل شود (20 مرداد 92)

هیاتی در وزارت علوم برای رسیدگی به آیین‌نامه دانشگاه‌ها تشکیل شود (20 مرداد 92)

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تشکیل هیاتی در وزارت علوم برای رسیدگی به آیین‌نامه دانشگاه‌ها را جزو اولویت کاری وزیر علوم آینده عنوان کرد.




ابوالقاسم خوش‌کش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه باید برای تمام برنامه‌های دانشگاه از سوی وزارت علوم نظارت جدی انجام شود، خاطرنشان کرد: باید دانشگاه‌ها از حیث مدیریت، آیین‌نامه،‌ ارتقای اعضای هیات علمی و مسائل دیگر کاملا تحت نظارت وزارت علوم باشد.



وی افزود: جابجایی‌های افراد و ارتقا آن‌ها به سمت‌های مختلف نباید بر اساس مسائل شتابی باشد و افرادی که در دانشگاه‌ها مسئولیتی برعهده می‌گیرند، باید دارای شرایط و ضوابط لازم باشند.





انتصاب روسای دانشکده‌ها با نظارت وزارت علوم و نظر اساتید باشد




خوش‌کش با اشاره به لزوم نظارت وزارت علوم بر ارتقای هیات علمی، تصریح کرد: انتصاب روسای دانشکده‌ها باید با نظارت وزارت علوم و نظر اعضای هیات علمی انجام شود.



وی با اشاره به مشکلات موجود در دانشگاه‌ها و لزوم تمرکز وزیر علوم بر این مشکلات، گفت: لازم است که وزیر علوم نسبت به متون آموزشی کتب دانشگاهی تجدیدنظر کند و در زمینه مقالات پژوهشی تلاشی برای ارتقای علمی این مقالات صورت بگیرد.



وی تصریح کرد: در حال حاضر کیفیت مقالات علمی بد نیست، اما کفایت نمی‌کند و متاسفانه در دانشگاه خبری از اتاق‌های هم اندیشی نیست که وزیر علوم آینده باید برای ارتقا و سطح علمی مقالات و هم اندیشی اساتید و دانشجویان تمهیدات جدی بیاندیشد.



عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به نارضایتی اساتید از عدم حضور در کنگره‌های خارجی، خاطرنشان کرد: دانشگاه به علت عدم بودجه امکان شرکت در این کنگره‌ها را نداشت که این موضوع موجب عقب ماندن ایران از کشورهای دیگر می‌شود.



وی تصریح کرد: وزارت علوم باید درباره بودجه‌هایی که به دانشگاه تخصیص می‌یابد، تمهیداتی بیاندیشد تا نیازهای اولیه دانشگاه که پاسخگویی به علم و ارتقا در این زمینه است بهبود و گسترش یابد.

کلمات کلیدی: وزارت علوم، انتصاب روسای دانشکده‌ها، چگونگی انتصاب روسای دانشکده‌ها، آیین‌نامه دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image