ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور رتبه‌های برتر کنکور 92 تقدیر شدند (20 مرداد 92)

رتبه‌های برتر کنکور 92 تقدیر شدند (20 مرداد 92)

از رتبه‌های برتر کنکور 92، کسانی که رتبه‌های تک رقمی و دورقمی کسب کردند با حضور خانواده‌های آنها و دیگر قبول شدگان استان تقدیر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان اظهار کرد: به همت مرکز مشاوره کتابخانه مرکزی استان خوزستان در نشست ویژه‌ای در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان خوزستان از قبول شدگان کنکور سراسری سال 1392 تقدیر به عمل آمد و مباحث تخصصی در خصوص انتخاب رشته تحصیلی برای همه قبول شدگان ارائه شد.

منصور کوهی رستمی در مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور 92 در خوزستان، با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی استان، به عنوان منابعی ارزشمند در اختیار داوطلبان کنکور قرار دارند، تصریح کرد: کتابخانه‌ها فضاهای بسیار خوبی برای آماده سازی داوطلبان برای کنکور تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 5 هزار کتاب ویژه داوطلبان کنکور به منابع کتابخانه‌ای کتابخانه مرکزی اهواز اضافه شد، خطاب به قبول شدگان در کنکور سراسری، عنوان کرد: شما در حال حاضر در مرحله حساسی قرار دارید و با گذشتن از سد کنکور، دغدغه انتخاب رشته مناسب را دارید که امری مهم و تأثیرگذار در آینده شماست.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان افزود: عدم آشنایی با رشته‌‌ها، ظرفیت دانشگاه ‌ها، تناسب رشته با رتبه کسب شده و مواردی از این دست، بعضاً آسیب‌های جبران ناپذیری به داوطلبان کنکور سراسری وارد کرده و منجر به از دست رفتن زحمات آنها می‌شود از این‌رو کتابخانه مرکزی اهواز با راه اندازی بخش مشاوره تحصیلی این امکان را فراهم کرده تا داوطلبان بتوانند با کمک مشاور، رشته مناسب و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان، با بیان اینکه کسانی که در کنکور امسال قبول شده‌اند می‌توانند با در دست داشتن کارنامه قبولی به کتابخانه‌های سراسر استان مراجعه و از تخفیف 50 درصد عضویت در کتابخانه‌ها بهره مند شوند، ابراز امیدواری کرد: همه قبول شدگان بتوانند در رشته‌های مورد علاقه و متناسب با شرایط بومی استان به ادامه تحصیل بپردازند.

همچنین در ادامه مراسم مدیر مرکز مشاوره تحصیلی کتابخانه مرکزی استان، اظهار کرد: مشاوران متخصص باید به ظرفیت‌های بومی استان، دانشگاه‌های کشور، ظرافت های انتخاب رشته و روحیات فرد داوطلب آشنا هستند.

مشک‌بو انتخاب رشته را موقعیتی حساس و حیاتی برای آینده دانست و گفت: مرکز مشاوره نویان ارائه دهنده خدمات مشاوره تحصیلی، کنکوری و آموزشی و برگزار کنند پیشرفته‌ترین آزمون‌های استعدادیابی، روانسنجی و مشاوره‌ای، زیر نظر مرکز تخصصی کتابخانه مرکزی فعالیت خود را با هدف مشاوره به قبول شدگان در کنکور برای انتخاب رشته مناسب در شهر و دانشگاهی معتبر آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث انتخاب رشته دست افراد سودجو باز است و مشاورانی غیرمتخصص می‌توانند با راهنمایی غلط، آینده و سرنوشت یک فرد را تباه کنند، اضافه کرد: این مرکز با بهره مندی از مشاوران متخصص که به ظرفیت‌های بومی استان، دانشگاه‌های کشور، ظرافت‌های انتخاب رشته و روحیات فرد داوطلب آشنا هستند، می‌تواند در انتخاب رشته به قبول شدگان کمک کنند.

مدیر مرکز مشاوره تحصیلی کتابخانه مرکزی استان، با تأکید بر اینکه حضور والدین و خانواده‌ها می‌تواند در زمینه انتخاب رشته به داوطلبان کمک کند، ادامه داد: در استان خوزستان با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهایی که وجود دارد با تدابیری که در این خصوص اندیشیده شده سال به سال بر تعداد رتبه‌های زیر 10 کنکور افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از جنگ تحمیلی بیشتر رتبه‌های برتر کنکور از استان خوزستان و از شهرهای اهواز، دزفول، بهبهان و آبادان بودند، خاطرنشان کرد: بعد از جنگ با توجه به شرایط که به وجود آمد از این تعداد کاسته شد ولی در چند سال اخیر در حال تقویت در این خصوص هستیم و امیدواریم به جایی برسیم که در کنکور سراسری، 10 نفر برتر هر رشته از این استان زرخیز باشد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از 13 تن از رتبه‌های برتر کنکور (رتبه های تک رقمی و دورقمی) تقدیر شد و سپس رضا امیدی و روزبه خاکسار دو تن از مشاوران برتر کشور به ارائه راهنمایی برای چگونگی انتخاب رشته پرداختند.

شایان ذکر است مشاوره انتخاب رشته در مرکز مشاوره کتابخانه مرکزی تا 24 مرداد ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به این منظور به کتابخانه مرکزی استان خوزستان مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، رتبه‌های برتر کنکور 92، تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور 92، کنکور 92

آمار بازدید: 628 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حسین محمدی پور يکشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

کنکور ۹۳ ثبت نام آن کی شروع می شود؟