ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دانش‌آموز شیروانی دارنده رتبه 4 کنکور سراسری تجلیل شد (20 مرداد 92)

دانش‌آموز شیروانی دارنده رتبه 4 کنکور سراسری تجلیل شد (20 مرداد 92)

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از دانش‌آموز شیروانی برگزیده رتبه چهارم کنکور سراسری تجلیل کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی محمد وحیدی در آیین تجلیل از دارنده رتبه تک رقمی کنکور سراسری اظهار داشت: این افتخار در ایجاد انگیزه و تلاش برای کسب رتبه‌های برتر در دیگر سال‌ها برای تمامی دانش‌آموزان استان، خانواده و مجموعه فرهنگیان استان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در کنکور سراسری سال گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: کسب رتبه چهارم کشوری توسط دانش‌آموز شیروانی در رشته علوم تجربی قطعاً سبب ارتقای رتبه استان در کشور در سال 92 می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه تمامی مدیران و دبیران مدارس دولتی برای ارتقای سطح علمی خود تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر درصد بیشتری از دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری در مدارس دولتی تحصیل کرده‌اند.

وی ابراز کرد: این در حالی است که طی چندین سال گذشته 70 درصد دارندگان رتبه‌های برتر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل بودند.

وحیدی با بیان اینکه توسعه مدارس نمونه و خاص در سطح استان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: توسعه مدارس خاص در استان از رشد 125 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در انتخاب رشته دقت کافی داشته باشند، عنوان کرد: تمامی دانش‌آموزان به چندین نکته مهم اعم از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، مشاوره با دیگران و علایق خود در انتخاب رشته و دانشگاه‌های مختلف توجه کنند؛ به دلیل اینکه شاید هیچ وقت فرصت امروز تکرار نشود.

وحیدی با بیان اینکه در سال گذشته به رتبه‌های برتر کنکور سراسری از سوی استانداری و شورای آموزش و پرورش استان یک خودروی سواری به عنوان هدیه اهدا می‌شد، ادامه داد: این امر در سال جاری نیز در دست پیگیری است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار داشت: خراسان شمالی از رتبه 14 کنکور سراسری و صعود به رتبه پنجم این شاخص در سال گذشته، امسال در جایگاه بالاتری در کشور قرار می‌گیرد.

محمد اکبرزاده ادامه داد: برتری دانش آموزان در کنکور سراسری و المپیاد های مختلف سبب ایجاد انگیزه مضاعفی در دیگر دانش آموزان و پیشرفت علمی استان می‌شود.

وی با بیان اینکه اعطای خودرو به دارندگان رتبه‌های برتر کنکور در شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری مصوب نشده است خاطر نشان کرد: براساس مصوبه سال گذشته، این مسئله امسال نیز در دست پیگیری است.

اکبرزاده با اشاره به رتبه برتر این دانش آموز شیروانی یادآور شد: در حال حاضر این دانش آموز می‌تواند با عضویت در بنیاد نخبگان استان از امکانات و حمایت‌های آموزشی و پژوهشی ویژه‌ای برخوردار شود.

مریم مجرد ثانی با حمایت‌های بی دریغ خانواده فرهنگی خود، مجموعه دبیران و تلاش مستمر و برنامه ریزی مناسب برای تحصیل در سال جاری موفق به کسب رتبه چهارم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی شده است.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، رتبه 4 کنکور 92، گفتگو با رتبه 4 کنکور 92، مصاحبه با رتبه 4 کنکور، محمد وحیدی، مصاحبه با محمد وحیدی، برترین های کنکور

آمار بازدید: 648 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image