ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور درخشش دانش‌آموزان گچسارانی در کنکور 92 (20 مرداد 92)

درخشش دانش‌آموزان گچسارانی در کنکور 92 (20 مرداد 92)

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: دانش‌آموزان گچسارانی با کسب هفت رتبه دو رقمی و بیش از 40 رتبه سه رقمی در کنکور 92 خوش درخشیدند.


یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کنکور سد آهنین و هفت‌خوان افسانه‌ای رستم بوده که در ایران و در عالم واقع وجود دارد.

وی افزود: در این رقابت، اراده‌های پولادین و عزم محکم و سخت‌کوشانه فرزندان نیک‌سرشت و مصمم و با اراده توان عبور سرافرازانه از این دژ و فتح رشته‌ها و دانشگاه‌های معتبر را جشن می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: در کنکور امسال باز هم دانش‌آموزان پرتلاش گچسارانی با کسب رتبه‌های عالی، افتخار دیگری برای خانواده‌ها و شهرستان آفریدند.

کسب 20 رتبه سه رقمی در کنکور 92 توسط دانش‌آموزان مدرسه علم‌الهدی گچساران

مرادی با اشاره به کسب هفت رتبه دو رقمی توسط دانش‌آموزان با استعداد گچسارانی ابراز داشت: حسین فروزان با رتبه 28 تجربی، زهرا فاطمی 13 زبان، محمد خوبی‌نژادیان 43 ریاضی، غضنفری 95 و مصطفی ولدی 68 ریاضی، علی فلسفیان 28 زبان، نیلوفر ذوالقدر 94 زبان با کسب این رتبه‌های دو رقمی افتخاری بزرگ برای گچساران آفریدند.

وی تصریح کرد: بیش از 40 نفر رتبه سه رقمی از جمله آقای فتحی، موسوی، محمدپور، فرجی، فلسفیان، ویسی، معصومی بودند که در این رقابت بزرگ خوش درخشیدند.

مرادی با اشاره به توانایی و استعداد دختران گچسارانی و کسب موفقیت‌های چشم‌گیر در عرصه‌های مختلف یادآور شد: خانم‌ها سعیدی، قربانی، طلایی، چنگیزی، صالحی و فرهنگی از جمله افرادی بودند که در کنکور 92 موفق به کسب رتبه‌های سه رقمی شدند.

مرادی با بیان این‌که مدرسه علم‌الهدی با بیش از 20 دانش‌آموز دارای رتبه‌های سه رقمی برای این شهرستان افتخاری بزرگ آفرید، از همه مسئولان و معلمان این واحد آموزشی تقدیر کرد.

توصیه‌های مدیر آموزش و پرورش گچساران به داوطلبان کنکور

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر این‌که باید انتخاب رشته جدی گرفته شود، ابراز داشت: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و تعیین میزان نمرات داوطلبان دانشگاه‌ها لازم است اولیای زحمت‌کش و داوطلبان محترم در این شهرستان نکات اساسی را در این زمینه در نظر بگیرند.

مرادی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید بدانند هر نمره‌ای که کسب کرده‌اند حاصل تلاش و جدیت خود آنان بوده و واقعیت را پذیرا باشند و سعی در ایجاد مشکل و هیجانات روحی و روانی برای خود و خانواده ننمایند.

وی با بیان این‌که کنکور آخرین فرصت و گذرگاه زندگی نیست، افزود: کنکور باز هم قابل تکرار بوده و موفقیت در این آزمون عزم، اراده و صلابت می‌طلبد.

مرادی با اشاره به اهمیت انتخاب رشته برای داوطلبان، این مرحله را مقطع حساس، تخصصی و تعیین‌کننده دانست و گفت: در حقیقت انتخاب رشته چیدن میوه از درخت و دسته‌بندی با دقت و ظرافت میوه‌ها به سه دسته عالی، متوسط و ضعیف و گذاشتن هر کدام در سبد مخصوص به خود بوده که باید هر سبد متناسب با توانایی و امکان حرکت فرد برداشته شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با ارائه توصیه‌هایی خطاب به داوطلبان تصریح کرد: قبل از نوشتن رشته‌های دلخواه، فرصت کافی در اختیار دارید و نباید عجله کنید.

مرادی ادامه داد: با حوصله، مطالعه و مشورت با اهل فهم و دانشجویان رتبه‌های برتر سال‌های گذشته و توجه به علائق خود و خانواده تصمیم‌گیری کرده تا به راحتی زحمات خود را هدر ندهید و در این زمینه مواظب افراد سودجو هم باشید.

وی یادآور شد: مراکز انتخاب رشته توسط مشاوران و آموزشگاه‌های قانونی در گچساران دایر هستند و داوطلبان می‌توانند با مراجعه، مشورت و دقت لازم نیازهای خود را برطرف کنند.

مرادی گفت: به گونه‌ای عمل کنید که در نهایت با هر نمره و رتبه‌ای که هستید خودتان تصمیم‌گیری کنید و نگذارید برایتان تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه راه موفقیت را تسهیل می‌کند ولی تمام ایده‌آل زندگی نیست و این موضوع باید توسط خانواده‌ها، معلمان و مشاوران به درستی برای دانش‌آموزان تبیین شود.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، رتبه های دو رقمی کنکور 92، رتبه های سه رقمی کنکور 92، بهترین های کنکور 92، رتبه های برتر کنکور 92 در گچساران

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image