ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بکارگیری اساتید حوزه در دانشگاه علامه و ورود گرایش های جدید تاریخ و جغرافیا (20 مرداد 92)

بکارگیری اساتید حوزه در دانشگاه علامه و ورود گرایش های جدید تاریخ و جغرافیا (20 مرداد 92)

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: طی دو سال گذشته پژوهش های قرآنی و اسلامی در رساله‌های دانشگاه علامه توسعه یافته برای همین از اساتید حوزه به عنوان استاد راهنما و مشاور استفاده می شود.


حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی دوسال گذشته پژوهش در حوزه مسایل قرآنی و اسلامی در رساله‌های دانشگاه علامه طباطبایی توسعه یافته است.

وی ادامه داد: موضوعاتی که مورد پژوهش قرار می گیرد از مطالبات دانشجویان در حوزه خانواده ، مشاوره، تعلیم تربیت ، روابط بین الملل، حقوق بین الملل و دیگر مسایل است که از اساتید حوزه به عنوان استاد راهنما و مشارو در رابطه با این رساله ها استفاده می شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به توسعه رشته های این دانشگاه درسال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: متاسفانه دانشگاه علامه دارای رشته های تاریخ، جغرافیا، تاریخ اسلام ، تاریخ جهان اسلام نبود بنابراین برنامه ریزی شده در سال تحصیلی جدید رشته هایی را که دانشگاه علامه فاقد آن است راه اندازی کند.

وی افزود: رشته های تاریخ ، جغرافیا ، جغرافیای سیاسی ، جغرافیایی اجتماعی، جغرافیای تاریخی، جغرافیای جهان، جغرافیای داخل، جغرافیای حوزه و منطقه از جمله رشته هایی است که راه اندازی آن در دستور کاری دانشگاه علامه قرار دارد .

رئیس دانشگاه علامه افزود: تاریخ اسلام، تاریخ جهان اسلام، تاریخ دول و ملل اسلام، تاریخ خاورمیانه و تاریخ جهان نیز از جمله رشته هایی است که راه اندازی خواهد شد.

کلمات کلیدی: اساتید حوزه، دانشگاه علامه، اساتید دانشگاه علامه، اخبار جدید دانشگاه علامه، گرایش های جدید تاریخ، گرایش های جدید جغرافیا، تاریخ، جغرافیا، تاریخ و جغرافیا، استاد راهنما و مشاور، دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 484 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image