ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برترین دانشگاه‌ فنی مهندسی ایران بر اساس آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته کدام است؟ (17 مرداد 92)

برترین دانشگاه‌ فنی مهندسی ایران بر اساس آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته کدام است؟ (17 مرداد 92)

آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته براساس نظام رتبه‌بندی ملی تایوان منتشر شد.




دکتر محمود کمره‌ای، رییس پردیس فنی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نظام رتبه‌بندی ملی تایوان را از جمله نظام‌های نوظهور بین‌المللی دانست که به معرفی 300 دانشگاه برتر دنیا در شش حوزه موضوعی می‌پردازد و گفت: بهره‌وری پژوهشی، تاثیر پژوهشی و کیفیت پژوهش دانشگاه‌ها و موسسات سه شاخص کلی هستند که این نظام با استفاده ازآنها دانشگاه‌ها وموسسات را رتبه‌بندی می‌کند.



وی با بیان اینکه در حوزه فنی مهندسی آخرین ویرایش نظام رتبه‌بندی ملی تایوان نام چهار دانشگاه ایرانی به چشم می‌خورد، تصریح کرد: در این رتبه‌بندی دانشگاه تهران با کسب مجموعا 19.65 توانسته است رتبه اول ملی و رتبه 123 بین‌المللی را به دست آ‌ورد.



کمره‌ای افزود: پس از دانشگاه تهران، دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف و علم و صنعت به ترتیب توانسته‌اند رتبه‌های بعدی ملی و جایگاه 129، 148 و 201 بین‌المللی در حوزه فنی – مهندسی را کسب کنند.



وی اضافه کرد: در رتبه‌بندی موضوعات جزئی‌تر این نظام، دانشگاه تهران در موضوعات علوم رایانه، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و مهندسی عمران در جایگاه نخست کشور و جلوتر از دیگران قرار دارد اما در موضوع علوم مواد دانشگاه صنعتی شریف در جایگاه اول و دانشکده فنی دانشگاه تهران در رتبه دوم قرار دارند.



کمره‌ای در خاتمه تصریح کرد: در این رتبه‌بندی دانشگاه ام‌آی‌تی و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی رتبه‌های اول و دوم جهان را کسب کرده‌اند.

کلمات کلیدی: برترین دانشگاه‌ فنی مهندسی ایران، برترین دانشگاه‌ فنی مهندسی ایران در سال 92، پردیس فنی دانشگاه تهران، وضعیت علمی پردیس فنی دانشگاه تهران، برترین دانشگاههای ایران، رتبه بندی دانشگاههای ایران، بهترین دانشگاه ایران، دانشگاه اول ایران کدام است؟، دانشگاههای برتر، بهترین دانشگاههای ایران، دانشگاه تهران

آمار بازدید: 6644 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
پریسا پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

اگه میشه برترین دانشگاه های فنی مهندسی رو جدول بندی کنید.با تشکر