ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور مصاحبه با سید محمد جواد موسوی نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی در کنکور 92 (16 مرداد 92)

مصاحبه با سید محمد جواد موسوی نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی در کنکور 92 (16 مرداد 92)

نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی در کنکور 92 گفت: مردم شهرستان مبارکه بابت موفقیت من در کنکور خوشحال هستند و محبت خودشان را با نصب پلاکارد و پخش شیرینی نشان داده‌اند.


سیدمحمد جواد موسوی مبارکه نفر سوم گروه ریاضی و فنی کنکور 92 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق برایم افتاد. خیلی خوشحالم و این خوشحالی تنها متعلق به من نیست. همه مردم شهرستان مبارکه بابت موفقیت من خوشحال هستند و محبت خودشان را با نصب پلاکارد و پخش شیرینی نشان داده‌اند.

وی افزود: یکی از اتفاقات جالب در گروه علوم ریاضی و فنی تشابه فامیلی من با نفر دوم این گروه است. اتفاقاً در روزهای گذشته با هم تلفنی صحبت کردیم و موفقیت یکدیگر را تبریک گفتیم.

نفر سوم گروه ریاضی و فنی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول ایام کنکور هیچ کلاسی اضافه بر کلاس‌های مدرسه نمی‌رفتم و مدت زمان درس خواندنم از 5 ساعت در تابستان سال 91 شروع شد. این روند در اواسط راه یک شیب ملایم گرفت و در روزهای پایانی به روزی 10 ساعت هم رسید.

وی افزود: نمی‌گویم شرکت در کلاس‌های کنکور بی‌فایده است اما معتقدم قبولی در کنکور در درجه اول به استعداد و سطح علمی دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بستگی دارد.

موسوی مبارکه در پایان با اشاره به تماس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌های مختلف بعد از اعلام رتبه‌ها، گفت: از بعضی مؤسسات تماس‌هایی گرفته شد و آنها در این تماس‌ها از من تقاضای کمک کردن به کنکوری‌ها در آموزشگاه‌هایشان را داشتند. خیلی دوست دارم تجربیاتم را در اختیار داوطلبان کنکور قرار دهم اما در حال حاضر این آمادگی را ندارم و همکاری با مؤسسات در حال حاضر اولویتم نیست. این روزها مشغول بررسی نهایی رشته مورد نظرم هستم و می‌خواهم تمرکزم را روی ادامه تحصیلم بگذارم.

کلمات کلیدی: سید محمد جواد موسوی، نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی، نفر سوم گروه علوم ریاضی و فنی کنکور 92، رتبه برتر کنکور، کنکور، مصاحبه با رتبه کنکور 92، رتبه سوم کنکور، کنکور 92، برترین های کنکور 92، نفرات برتر کنکور، کلاس کنکور نفر سوم کنکور، نحوه درس خواندن نفرات برتر کنکور

آمار بازدید: 1467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image