ارتباط مستقیم با 30637 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج صف طویل متقاضیان آپارتمان‌های دانشجویی در سوئد (16 مرداد 92)

صف طویل متقاضیان آپارتمان‌های دانشجویی در سوئد (16 مرداد 92)

به نظر می‌رسد زمان انتظار برای اسکان دانشجویان خارجی در سوئد پس از سال 2008 میلادی از شش ماه به یک سال‌ونیم افزایش یافته است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با وجود طولانی شدن زمان انتظار دانشجویان برای تهیه مسکن، وعده ساخت 1000 واحد آپارتمان دانشجویی جدید در این کشور که قرار بود طی سال‌های 2011 تا 2015 میلادی به اتمام برسد، تاکنون محقق نشده است.



«گونار ویک‌هولت»، مدیر بخش اجاره شرکت ساخت مسکن دانشجویی SGS می‌گوید: صف طولانی دانشجویان جویای مسکن نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از گذشته با روند ورود دانشجویان به گوتنبرگ مواجه هستیم. ضمن اینکه هر دو دانشگاه گوتنبرگ و «چالمرز» نیز به شدت در تلاش برای جذب دانشجویان بین‌المللی هستند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری گوتنبرگ دیلی، شرکت ساخت مسکن دانشجویی SGS طی دو سال گذشته موفق به ساخت 300 آپارتمان و اتاق شده اما در صورتی که روند توسعه با همین سرعت باقی بماند، مدت انتظار دانشجویان برای خانه‌دار شدن یک سال‌ونیم به طول خواهد انجامید.

کلمات کلیدی: متقاضیان آپارتمان‌های دانشجویی، تعداد متقاضیان آپارتمان‌های دانشجویی، آپارتمان‌های دانشجویی، مسکن دانشجویی، اسکان دانشجویان خارجی در سوئد، تحصیل در سوئد

آمار بازدید: 437 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image