ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش اعتبارات مراکز آموزش عالی بیش از 4 برابر افزایش یافته است (مرداد 91)

اعتبارات مراکز آموزش عالی بیش از 4 برابر افزایش یافته است (مرداد 91)

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اعتبارات مراکز آموزش عالی در دولتهای نهم و دهم بیش از 4 برابر افزایش یافته است.


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: اعتبارات برخی مراکز آموزشی در بودجه سال 91 به 2 برابر هم رسیده که به تبع آن بودجه های پژوهشی شان نیز به همین مقدار افزایش یافته است.

وی در خصوص حمایت های بنیاد ملی نخبگان از استعدادهای برتر، خاطر نشان کرد: جشنواره هایی که سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی برگزار می کند افرادی را که دارای استعداد برتری هستند شناسایی کرده و مورد تایید قرار می دهند که آنها می توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: به عنوان مثال استعدادهای برتری که در قالب شرکت در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی مورد تایید واقع می شوند می توانند از تسهیلات وام بنیاد استفاده کرده و یا اگر به عنوان شخصیت حقیقی مورد تایید قرار می گیرند از تسهیلات بلاعوض اعتبارات پژوهشی و نوآوری بنیاد استفاده کنند.

سلطانخواه اظهار داشت: نوع تسهیلات اعطایی به استعدادهای برتر حسب افتخار کسب کرده و دغدغه ها و نیازهای برگزیدگان متفاوت خواهد بود.

کلمات کلیدی: افزایش اعتبارات مراکز آموزش عالی، میزان افزایش اعتبارات مراکز آموزش عالی، نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، حمایت بنیاد ملی نخبگان از استعدادهای برتر

آمار بازدید: 369 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image