ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه احمدی‌نژاد، دانشگاه ایرانیان نیست (14 مرداد 92)

دانشگاه احمدی‌نژاد، دانشگاه ایرانیان نیست (14 مرداد 92)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که دانشگاهی که احمدی‌نژاد قرار است تاسیس کند، دانشگاه جامع بین‌المللی است و بحث دانشگاه ایرانیان نیست.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر کامران دانشجو در نشستی با خبرنگاران حوزه آموزش عالی با بیان اینکه دانشگاه احمدی‌نژاد شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرده، اظهار کرد: تصویب این دانشگاه به وزارت علوم ربطی ندارد و من نیز در آن روز در شورا نبودم، اما طبق آن چیزی که در ابلاغیه به وزارت علوم آمده است، نام این دانشگاه، دانشگاه جامع بین‌المللی است و پرونده دانشگاه ایرانیان بسته شده است.



وی با بیان اینکه در ابلاغیه این دانشگاه به وزارت علوم گفته شده بود که اساسنامه این دانشگاه باید به تایید وزرای علوم و بهداشت برسد، تصریح کرد: ما اساسنامه را خواندیم، ایراداتی نیز از نظر من و مجموعه معاونت آموزشی به آن وارد بود که طی دو رفت و برگشت با دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رییس هیات موسس این دانشگاه ایرادات را برطرف کردیم و اساسنامه تنظیم شده را یک نسخه به انقلاب شورای فرهنگی و یک نسخه رییس هیات موسس دانشگاه ارسال کردیم.



دانشجو با بیان اینکه در این دانشگاه هیچ سمتی ندارم، گفت: البته به من گفته شد که در این دانشگاه فعالیت کنم اما صلاح ندانستم زمانی که در وزارت علوم هستم، خودم در آنجا باشم. اگر هم بخواهند در این دانشگاه تدریس کنم، اگر احساس کنم می‌توانم مفید باشم، این کار را خواهم کرد. این موضوع بستگی به آینده دانشگاه دارد، چراکه این دانشگاه در حال حاضر فقط یک اسم است و هنوز تشکیل نشده است.



وزیر علوم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه آیا این دانشگاه پولی است، تصریح کرد: در اساسنامه این دانشگاه کاملا نوشته شده که منابع مالی آن چگونه است که یکی از موارد آن نیز پرداخت شهریه است، اما لفظ پولی با پرداخت شهریه متفاوت است چراکه کلمه پولی بار منفی دارد اما پرداخت شهریه اینطور نیست و در دنیا نیز دانشجو شهریه‌ای مرسوم است و هیچ‌گاه نمی‌گویند دانشجوی پولی، مگر اینکه بخواهند بار منفی به آن بدهند.



دانشجو تاکید کرد: این دانشگاه دولتی نیست چراکه اگر بود، باید در شورای گسترش وزارت علوم تصویب می‌شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه احمدی‌نژاد، اخبار جدید دانشگاه احمدی‌نژاد، نام اصلی دانشگاه احمدی‌نژاد، حواشی تاسیس دانشگاه احمدی‌نژاد، دانشگاه ایرانیان، دانشگاه جامع بین‌المللی، دانشگاه جامع بین‌المللی احمدی نژاد

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image