ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز عملیات عمرانی دانشگاه شهید مدرس شهرضا در آینده نزدیک (13 مرداد 92)

آغاز عملیات عمرانی دانشگاه شهید مدرس شهرضا در آینده نزدیک (13 مرداد 92)

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، عملیات عمرانی ساختمان دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا در آینده نزدیک آغاز می‌شود.


عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: کاهش چشمگیر بودجه عمرانی کشور در دو سال اخیر از مهم‌ترین دلایل عدم امکان اختصاص بودجه مناسب به دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا بوده که انتظار داریم با اتخاذ سیاست‌های مناسب در دولت روحانی شاهد حل این مشکل بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات محسوس بودجه‌ای در سطح کشور، زمینه آغاز عملیات احداث ساختمان دانشگاه دولتی شهرضا با اختصاص بودجه از سوی وزارت نفت در آینده نزدیک محقق می‌شود.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه تصویب ساختار سازمانی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه دولتی شهید مدرس بوده است، بیان کرد: بر همین اساس ساختار سازمانی این دانشگاه در هفته گذشته به تصویب شورای گسترش وزارت علوم رسید که این موضوع می‌تواند زمینه رشد و تعالی این دانشگاه را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش دو رشته جدید در دانشگاه شهید مدرس گفت: براساس سیاست‌گذاری‌های انجام شده، تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید به میزان دو برابر افزایش خواهد یافت.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود تحقق مدیریت واحد شهری را از مهم‌ترین نیازهای کنونی کشور برشمرد و افزود: اجرای این امر مهم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان کشور در طول سال‌های اخیر بوده که البته تاکنون زمینه اجرای آن مهیا نشده است.

وی اضافه کرد: تحقق مدیریت واحد شهری زمینه اداره بهتر کشور را ایجاد می‌کند و مزایای مهمی از قبیل کاهش هزینه پروژه‌های عمرانی و اجرای سریع‌تر طرح‌های مختلف را به دنبال دارد و بر این اساس انتظار داریم با استقرار دولت یازدهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تحقق این آرزوی دیرینه باشیم.

کلمات کلیدی: عملیات عمرانی دانشگاه شهید مدرس شهرضا، دانشگاه شهید مدرس شهرضا، دانشگاه شهید مدرس، اخبار جدید دانشگاه شهید مدرس، ساختمان دانشگاه دولتی شهید مدرس، شهرضا

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image