ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی (13 مرداد 92)

کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی (13 مرداد 92)

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی رتبه یک گروه زبان خارجه و چهار گروه علوم تجربی منطقه 3 کشور را کسب کرد.


سید حمدالله خواهش‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دانش‌آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی رتبه یک گروه زبان خارجه و چهار گروه علوم تجربی منطقه 3 کشور را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهناز حسینی دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان یاسوج در کنکور سراسری امسال توانست در گروه زبان خارجه رتبه اول و در گروه علوم تجربی رتبه چهارم منطقه 3 کشور را کسب کند.

خواهش‌نیک عنوان کرد: زیست‌شناسی 95، شیمی 88، زبان عربی 100 درصد و ادبیات فارسی 80 درصد از درصدهای بالای پاسخگویی این دانش‌آموز در کنکور است.

وی از عوامل موفقیت‌های این دانش‌آموز گفت و افزود: توکل به خداوند متعال، اراده و پشتکار، همکاری خانواده و توجه ویژه به راهنمایی معلمان و متمرکز کردن مطالعه بر کتاب‌های درسی در برنامه‌ریزی منظم و مطالعه را عوامل موفقیت‌ در این آزمون بزرگ دانست.

خواهش‌نیک با طرح این سئوال از این دانش‌آموز که چه توصیه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان دارید، حسینی گفت: آنانکه در کنکور سال آینده شرکت می‌کنند باید به این نکته توجه کنند که با اراده و پشتکار و تلاش می‌توان در هر آزمونی موفق شد.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموز برتر کنکور که ساکن شهر یاسوج است قصد دارد رشته پزشکی را انتخاب کند.

کلمات کلیدی: گروه زبان خارجه، کنکور 92 گروه زبان خارجه، رتبه برتر کنکور 92، رتبه اول کنکور گروه زبان خارجه، رتبه یک گروه زبان خارجه کنکور 92، رتبه چهار گروه علوم تجربی کنکور 92، رتبه های برتر کنکور، عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور، کسب رتبه اول در کنکور

آمار بازدید: 407 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image