ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اعطای کارت‌ اعتباری به دانشجویان پیام‌نور (13 مرداد 92)

اعطای کارت‌ اعتباری به دانشجویان پیام‌نور (13 مرداد 92)

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور گفت: با صدور کارت‌های اعتباری برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، هدیه‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی از طریق این کارت‌ها به دانشجویان این دانشگاه تعلق می‌گیرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرشاد ابراهیم‌پور گفت: با صدور کارت‌های اعتباری برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، هدیه‌های 100 و 200 هزار ریالی از طریق این کارت‌ها به دانشجویان این دانشگاه تعلق می‌گیرد.


وی افزود: این مبالغ با توجه به مقطع تحصیلی دانشجویان تغییر می‌کند و مبلغ 100 هزار ریال برای دانشجویان مقطع کارشناسی و 200 هزار ریال برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است.


معاون دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: هدیه‌ها از طریق کارت‌های اعتباری صادر شده برای دانشجویان قابل برداشت است و این اقدام با همکاری بانک صادرات به عنوان بانک عامل دانشگاه پیام‌نور انجام شده است.

کلمات کلیدی: کارت‌ اعتباری، کارت‌ اعتباری دانشجویان پیام‌نور، دانشجویان پیام‌نور، دانشگاه پیام‌نور، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور، شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، هدیه دانشگاه پیام نور، نحوه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image