ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی پرده‌برداری از کارخانه‌های مدرک‌سازی در چین (13 مرداد 92)

پرده‌برداری از کارخانه‌های مدرک‌سازی در چین (13 مرداد 92)

در گزارش جدید یک دیده‌بان اقتصادی در چین فهرستی از دانشگاه‌های مدرک‌سازی ارائه و در آن 100 دانشگاه این کشور به عنوان موسسات آموزشی تقلبی معرفی شدند که صلاحیت اعطای مدرک تحصیلی را ندارند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دانشگاه‌ها و موسسات غیرقانونی در چین به دانشگاه‌هایی اطلاق می‌شوند که نام‌های فریب‌دهنده و بسیار شبیه به اسامی دانشگاه‌های اصلی و مطرح این کشور را دارند اما مهمترین تفاوت آنها با دانشگاه‌های اصلی این است که این موسسات تقلبی حتی اجازه پذیرش دانشجو را ندارند چه رسد به اینکه بخواهند مدرک دانشگاهی نیز ارائه دهند!



با این حال این مسئله مانع از این نمی‌شود که داوطلبانی که در آزمون ورودی سراسری دانشگاه‌های چین مرسوم به «گائوکائو» نمرات پایینی کسب کرده‌اند برای دریافت دیپلم جعلی راه این موسسات را در پیش نگیرند.



به گزارش ایسنا به نقل از اینترنشنال بیزینس‌تایمز، بر پایه این گزارش از مجموع این 100 موسسه تقلبی، 70 موسسه در پکن فعالیت می‌کنند.



در حال حاضر 43 موسسه آموزش عالی تمام‌وقت خصوصی و 24 موسسه آموزشی نیمه‌وقت بطور قانونی در پکن به ثبت رسیده‌اند که هیچک از این 70 موسسه تقلبی در بین آنها مشاهده نمی‌شوند.

کلمات کلیدی: موسسات آموزشی تقلبی، موسسات آموزشی تقلبی در چین، دانشگاههای تقلبی، دانشگاههای تقلبی چین، دانشگاه‌های مدرک‌سازی، دانشگاه‌های مدرک‌سازی چینی، کارخانه‌های مدرک‌سازی در چین، مدرک تقلبی، مدرک دانشگاهی تقلبی، تقلب در دانشگاه

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image