ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور آغاز انتخاب رشته‌ با آزمون دانشگاه آزاد از پنجشنبه و امکان انتخاب 20 رشته محل (12 مرداد 92)

آغاز انتخاب رشته‌ با آزمون دانشگاه آزاد از پنجشنبه و امکان انتخاب 20 رشته محل (12 مرداد 92)

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد از روز پنجشنبه 17 مرداد ماه خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد شامل دکتری حرفه‌ای، کاردانی ناپیوسته رشته‌های گروه علوم پزشکی و کارشناسی پیوسته رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی از روز پنجشنبه 17 مردادماه آغاز می‌شود و تا پایان مردادماه ادامه دارد.



وی افزود: داوطلبان می‌توانند با توجه به کارنامه خود که از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کرده‌اند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.



وی در خصوص این دسته از متقاضیان، گفت: داوطلبان رشته‌های با آزمون باید به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org مراجعه و با توجه به گروه آزمایشی خود و براساس علاقه 20 رشته محل را انتخاب کنند.



اقبالی افزود: پذیرش دانشجو در انتخاب‌های 20گانه داوطلبان صرفاً با اولویت نمره کل خواهد بود و درج یک رشته محل در انتخاب اول مزیت رقابتی را برای داوطلبان به همراه نخواهد داشت، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود صرفاً براساس علاقه خود نسبت به انتخاب رشته شهرها اقدام کنند.



وی ادامه داد: اسامی قطعی پذیرفته شدگان در شهریورماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می‌توانند پس از اعلام نتایج که از طریق مرکز آزمون انجام می‌شود به واحدهای مربوطه مراجعه کنند.



رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان توصیه کرد: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح کنند و یا به نشانی الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

کلمات کلیدی: انتخاب رشته‌ با آزمون دانشگاه آزاد، انتخاب رشته‌ با آزمون، انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور 92، www.azmoon.org، زمان آغاز انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد، کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته کنکور 92 دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 850 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image